Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Hun: du jeg fant en pakke ubrukte kondomer i tingene du ba meg rydde bort. Ettersom vi ikke trenger de mer så kaster jeg den? *ler* Han: Jeg ahr jo sagt at du ikke skal snuse i mine ting *ironisk ment* selvagt søte deg bare kast dem. Det var en pakke til der men den brukte jeg opp på en natt. Hun: Brukte du opp en hel pakke kondomer på en natt. Det er 12 stykker. Han: Jeg vil ikke snakk om det. Det var før vi møttes. Hun: men du hadde da ikke trengt å si at det bar en pakke til der til å begynne med som du brukte opp en natt. Han: Har ikke lyst til å snakke om det. Hun: synes det er litt dumt av deg å si noe slikt og forvente at jeg ikke skal spørre noe videre. Han: Hvis du vil vite det så knulla jeg hele natta ja. Hun: *la på røret* tosk. Er det barnslig nå av henne å si at det kunne han spart seg for å opplyse om eller burde hun ha respektert at han ikke ville snakke om det i etterkant? Bare en bagatell men er interessert i å høre hva dere mener?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 tja, det er vel sikkert ingen nyhet at han har hatt sex før han ble sammen med deg. Sikkert litt rart å høre han si det sånn, men ikke noe å bli irritert for.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Like teit av begge to. Teit av henne å henge seg opp i dette, teit av ham å i det hele tatt nevne det. Let it go.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Men når han alltid kommer med slike kommentarer. Så blir man jo litt oppgitt til tider eller hva? Er menn bare så korttenkte? HI
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Hva skulle han svart da? blåst de opp til ballonger?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Hvis han ikke vil ha ubehagelige spørsmål om sitt tidligere sexliv så får han faen meg slutte å legge ut om det da. Ikke rart man reagerer når han sier det helt ut av det blå.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Det er lov å tåle litt dårlig humor uten å gå bananas.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #8 Skrevet 17. september 2010 Hva var egentlig poenget med å bry seg om kondompakken i det hele tatt? Enten var den ikke utgått på dato og da var det jo bare å la den ligge eller så var den utgått på dato og da var det jo bare å kaste den uten kommentar.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #9 Skrevet 17. september 2010 Han vra korttenkt som kom med den kommentaren og du hadde ikke trengt å "mase".
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #10 Skrevet 17. september 2010 Poenget var jo ikke den kondompakken hun fant, men den andre kondompakken han nevnte som var brukt opp. Noe som var helt unødvendig fra hans side. Hun visste jo ikke noe om at der en gang var 2 pakker kondomer, så den informasjon kunne han holdt for seg selv. Jeg hadde selv reagert på et slikt utsagn. Ikke fordi det er uønskelig å vite at ens kjære har hatt sex før deg, noe som man vet selv om det forblir usagt. Men fordi gjerne måten og settingen det ble sagt i kan virke som selvskryt, eller få den andre part til å føle seg mindre tiltrekkelig osv. Hvem vet.. Ja, det var unødvendig og ufølsomt av han å nevne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå