Gå til innhold

Reisetrille å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en reisetrille med rygg som kan legges ned. Syns Titanium Breeze ser veldig bra ut, men den finnes ikke her jeg bor. Noen som har denne? Syns det er litt skummelt å bestille på nett når jeg ikke aner noen om kvaliteten.

Noen som kan anbefale meg en lett og fin trille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digga min Buggabo Bee når jeg brukte vogn :-)

Skrevet

Quinny Zapp. Men ryggen kan ikke legges ned. Men den er liten, lett og kan tas som håndbagasje på flyet. Ungen sov helt fint i den selv om rygg kan ikke legges ned (da var han ca. 1,5 år gammel).

Skrevet

Vi har en Carena-trille og er veldig fornøyd. Lett å legge sammen, har et bærehåndtak og "kurv" under. Den går ikke an å legge helt ned i sovestilling, men de sovner uansett:)

Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Det er ikke et must at den må legges helt ned, men litt i allefall. Ungen er bare 9 mndr, så vil gjerne at hun skal ha mulighet til å sove en dupp eller to i den når vi er ute på farten. Så på en Carena-trille i går og syns egentlig den så veldig grei ut. Likte at kurven under var såpass stor og lett å komme til.

Skrevet

Jeg har falt for Carena Lieback lux. Utrolig grei å pakke sammen i forhold til sportsvogna. Og den kan legges ikke helt fullstendig rett ut, men litt skrå oppover. Det samme gjør sportsvogna mi så det er greit for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...