Aliena Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Førstemann la seg tidlig i hodeleie, så dette var litt nytt. Vet at det er tidlig enda, men hadde vært interessant å høre hva andre har opplevd:-)
ellen-propellen Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Min baby la seg i seteleie i uke 36. Gynekologen jeg brukte er en gammel rev (blir 70 år snart) spurte med ett glimt i øyet om jeg hadde lagt mye den siste uka. For siden "hue er tyngre en ræva" snur da babyene seg ned. Med å sitte/stå kommer hue ned igjen. Så da var det bare opp å stå den neste uka og baby snudde seg og alt gikk fint;-) Så: Opp og hopp:-D
BettyB00p Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Hos meg var det omvendt. Førstemann var i seteleie nesten til fødsel. Nr. to var i hodeleie fra uke 28. Jeg brukte akupunktur med førstemann i håp at det kan hjelpe med å få ham snudd. Og jeg tror at det hadde postiv effekt. Lykke til!
Aliena Skrevet 17. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2010 Takk for det:-) Opp og hopp ja... Sukk, frister mer å ligge på sofaen.
lille sprelle Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Snudde seg fint i god tid før fødsel (i uke 35...)
Glajenta ♥ Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Min lille frøken lå i seteleie/tverrleie frem til uke 38 mener jeg å huske... så snudde hun seg helt av seg selv. Jeg hadde lopper i blodet den siste tiden og hoppet og spratt dagen lang - kanskje det hjalp?
Gjest Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Min snudde seg fra hodeleie til tverrleie i uke 38 (ble keisersnitt), så de kan snu seg seint også. Men det vanligste er visst at de snur seg til hodeleie før uke 32.
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 17. september 2010 #8 Skrevet 17. september 2010 hos meg har 2 av 3 barn lagt seg i sete.Så jeg har hatt to setefødsler. Det har gått helt fint med begge. Første tok litt tid, men det hadde det nok gjort i vanlig leie også. Siste setefødsel gikk veldig veldig fort! Så ikke ha skekk for seteleie!
dårlig ånde Skrevet 17. september 2010 #9 Skrevet 17. september 2010 ja begge mine barn gjorde det, og de snudde seg like før termin
Aliena Skrevet 17. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2010 Takk for svar.-) Interessant å høre andres erfaringer. Min første var 4,8 kg, det endte med akutt keisersnitt selv om han lå rett vei. Denne babyen ligger an til å bli enda større, så setefødsel er nok ganske uaktuelt. Da blir det nok planlagt keisersnitt. Blir spennende å se.
Ugl@ Skrevet 17. september 2010 #11 Skrevet 17. september 2010 Eldstemann satt godt med rumpa nede til han var i uke 37han, da var det litt av en snuoperasjon han presterte, glemmer aldri den romsteringa. Mellomsta lå i tverrleie til uke 35, da snudde hun seg nedover.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. september 2010 #12 Skrevet 17. september 2010 Jada Minstemor lå lenge i tverrleie hun, men tok til fornuft tilslutt;)
BettyBoob Skrevet 17. september 2010 #13 Skrevet 17. september 2010 Jeg lå i seteleie omtrent hele veien - og ble snudd rundt uke 35. Jeg snudde meg rett tilbake til seteleie. MEN en uke før jeg ble født så la jeg meg rett vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå