Gå til innhold

moota me storesøster&Lillebror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på hvordan det går me kjærligheten?

Hvordan fungere det me ungene og familien din?

Er i nesten samme situasjon selv...blitt alene me tre små etter 8 års langt forhold...6 mnder etter bruddet traff jeg verdens kjekkeste gutt!

Problemet er at ALLE har noe å si..om den saken.

Har to søstre som har/hatt mye turbulens for seg og ungene..og nå tar de meg unna samme kam...SÆRLIG min far ...han mener at jeg må være alene i mye lengre tid før jeg innvolvere meg i noe nytt forhold.

Holde på å bli sprø..Far ringe nesten hver dag å masser...

Hva skal jeg si /gjøre for å få fred?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres nesten ut som min familie det der =)

Det går opp og ned med kjærligheten. Det gikk ikke det forholdet jeg hadde i sommer. Av flere grunner. Det er utrolig leit og jeg savner han kjempemasse! Han savner meg også, og det er vanskelig å gå videre.

Jeg har hatt 2 stk etter bruddet for snart 1 1/2 år siden. I tillegg til at bf og jeg har vært litt frem og tilbake.

Alle har noe å si om min(e) kjærligheter også! Eller om alle jeg treffer. Og nå vil jeg helst bare treffe mange, ikke bare finne en og se om han er grei nok. Jeg vil bli kjent med mange og finne den ene som stikker seg ut av flokken hehe =)

Men det er jo fullstendig umulig når jeg har så mange som mener ditt og datt.

Faren min ringer ikke hver dag etter at han har funnet ut at jeg har et forhold på østlandet (han vet ikke at det er slutt).

Men han maser, kjefter på meg og styrer verre. Jeg er egoistisk, bryr meg ikke om barna, vil bare ha en mann, vil ikke være alene osv. Jeg vil jo bare leve jeg også. Jeg må vel få lov å være "hemmelig" forelsket jeg også, fordet om jeg har barn? Nei da har jeg vært alene for kort tid. Vet ikke hvem jeg er, vet ikke hva jeg vil ha eller hva jeg ikke vil ha. Har ikke lært noe, ikke vokst og vil ikke bruke tid med meg selv.

Hadde det vært meg hadde jeg bare ikke snakket om kjæresten. Bare holdt han litt skjult. Lever dere som en familie, eller kommer han kun når barna ikke er der.

Mitt sterkeste argument er at jeg kan gjøre som jeg vil når jeg har frihelger. Far sier han kan mene noe om det, og det kan han, men jeg gjør som jeg vil alikevel =)

Hadde jeg hatt et bedre råd skulle jeg fulgt det selv! Du må bare håpe det roer seg, for det er veldig veldig vanskelig sånne ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...