Gå til innhold

Flere med februar eller vintertermin i Asker og omegn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) Er 36 år og venter nr 3, en gutt:) Har termin 5 feb, men det blir planlagt keisersnitt, så han kommer nok i slutten av januar.. får jeg bli med alikevel tro?? Bor i spikkestad og møter gjerne noen i asker jeg:)

Når har dere termin?

Annonse

Hei! Så fint at du vil være med, da kan vi prøve oss på en dato og se om det passer for alle...forslag: hva med tor 30.sep kl 18.00?

Jeg har termin 22.feb, men har ikke vært på ul uke 18 ennå - selv om det er uke 18 nå - skal dit 28.sep. Hadde lavtliggende morkake sist jeg var hos legen - kanskje det har bedret seg nå - ellers blir det nok keisersnitt på meg og. Hva er grunnen til det med deg?

Datoen passer fint for meg, hadde vært skikkelig kos:)

Jeg har hatt KS med begge de andre, først et akkut snitt i okt 2000 etter 32 timer i fødsel hvor alt plutselig stoppet opp:( så et planlagt i des 2001, turte ikke prøve å føde etter så kort tid igjen jeg....så nå har jeg to KS bak meg da og er i et risiko svangerskap denne gang så..men jeg har bare positive opplevelser med begge snittene, så det blir bra:)

32 timer fødsel, ja - akkurat... lurer på hvorfor de lar det gå så langt! Bra at det føles mer under kontroll i forkant nå da. Blir spennende på ul - det viktigste er jo at alt er bra med lille bollissen inni der!

Håper datoen passer for dere andre også? Tenkte jeg skulle legge ut datoen på BIM-treff også, hvis noen går glipp av det her inne...

Datoen passer for meg også, men jobber i Sandvika og kjører forbi Asker, så aller mest praktisk hadde vært rett en time før (kl 17), men 18 går også bra.

Er nesten naboer jeg og Spikkestad da ;-)

Hvis det passer best for de fleste kl 18.00 så sier vi vel det - hva med Intermezzo? Husker ikke i farta hva det heter det andre stedet jeg tenker på, men samma det ; ) Gleder meg! Legger ut på BIM også nå som vi har tiden klar...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...