Gå til innhold

Flere med februar eller vintertermin i Asker og omegn?


siljablue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Så fint! 20 min er jo ingenting - har bil, så det må jo ikke være i Asker heller... Kanskje flere henger seg på, jeg er sykemeldt for tiden så det passer stort sett alle dager for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Da kan vi kanskje finne en dato som passer for alle? Som sagt så passer det de fleste dager for min del... Har dere vært på UL uke 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Er 36 år og venter nr 3, en gutt:) Har termin 5 feb, men det blir planlagt keisersnitt, så han kommer nok i slutten av januar.. får jeg bli med alikevel tro?? Bor i spikkestad og møter gjerne noen i asker jeg:)

Når har dere termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Så fint at du vil være med, da kan vi prøve oss på en dato og se om det passer for alle...forslag: hva med tor 30.sep kl 18.00?

Jeg har termin 22.feb, men har ikke vært på ul uke 18 ennå - selv om det er uke 18 nå - skal dit 28.sep. Hadde lavtliggende morkake sist jeg var hos legen - kanskje det har bedret seg nå - ellers blir det nok keisersnitt på meg og. Hva er grunnen til det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datoen passer fint for meg, hadde vært skikkelig kos:)

Jeg har hatt KS med begge de andre, først et akkut snitt i okt 2000 etter 32 timer i fødsel hvor alt plutselig stoppet opp:( så et planlagt i des 2001, turte ikke prøve å føde etter så kort tid igjen jeg....så nå har jeg to KS bak meg da og er i et risiko svangerskap denne gang så..men jeg har bare positive opplevelser med begge snittene, så det blir bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 timer fødsel, ja - akkurat... lurer på hvorfor de lar det gå så langt! Bra at det føles mer under kontroll i forkant nå da. Blir spennende på ul - det viktigste er jo at alt er bra med lille bollissen inni der!

Håper datoen passer for dere andre også? Tenkte jeg skulle legge ut datoen på BIM-treff også, hvis noen går glipp av det her inne...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datoen passer for meg også, men jobber i Sandvika og kjører forbi Asker, så aller mest praktisk hadde vært rett en time før (kl 17), men 18 går også bra.

Er nesten naboer jeg og Spikkestad da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 30 september kl 18 burde gå bra for meg også..jeg har termin 27 februar og skal på UL 29 september ;-)

Har dere tenkt på noe spesielt sted i Asker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det passer best for de fleste kl 18.00 så sier vi vel det - hva med Intermezzo? Husker ikke i farta hva det heter det andre stedet jeg tenker på, men samma det ; ) Gleder meg! Legger ut på BIM også nå som vi har tiden klar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer også ca 18. Håper vi finner hverandre da ;-) Jeg har på meg blå jakke, jeans og brune støvletter.

 

/Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære jenter..

Jeg får ikke møtt dere i dag:( Ligger på Bærum etter en natt med magesmerter og pusteproblemer...noe med leveren tror de:(

Kos dere masse, og neste gang møter jeg:)

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...