Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Jeg var på kontroll på føden i går, pga lite liv i magen. Og der såg dei jeg hadde for masse fostervann, og att ungen var litt for liten. Og så sa dei att han låg med rompa ned, og vist han ikke snudde seg i løp av neste ukene, skulle dei snu han, men då lure jeg på, hvordan snur dei han? ? ? Det vil vill gjøre vondere en selve fødselen tenke jeg i mitt hode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå