moota m storebror&lillebror Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Jeg skal snart levere barna til bf og ha frihelg. Blir vel vasking og dusjing og en hvil på sofaen tenker jeg =) Imorgen skal jeg til en venninne og ha ost og kjeks og vin. Litt rolig helg denne helga =)
Jojo x3 Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Vi skal i selskap, legge inn bestilling på kjøkken=masse arbeid:( , søndag blir det vel en tur og litt avslapning.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Ja, jeg skal være med deg på ost og vinkveld imorra!
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2010 Jeee =D =D drikker ikke vin jeg da men har kjøpt andre ting som jeg så pent kan drikke hehe =) gleder meg =)
Verbena Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Planen var egentlig å bare kose meg sammen med samboeren min og guttene mine. Men det ble plutselig en endring i planene etter et jobbintervju i går kveld! Fikk telefon en time etterpå om jeg hadde mulighet til å komme på opplæring 1,5time senere og om jeg kan jobbe i kveld å. Fantastisk herlig etter 2år uten jobb nesten hele tiden!
Lene~mor til tre Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Bare jobb på oss denne helgen
Ranveig R Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Her har det vore full rulle i helga. I går rydda og vaska eg og ungane badet. Det tok sikkert tre timar (mykje tull-rot som har samla seg opp på hylla som går langs heile veggen), men ungane sørga nok for at det tok dobbelt tid av normalt. Og så handla vi, bakte kake og laga gelé. I går kveld var eg og besteveninna mi ute på kafé, åt pizza og banansplitt og spelte "Europa på boks". Deretter fann vi ut at vi burde ringe ei anna veninne som vi ikkje har sett på hhv 2 og 3 år, og så drog vi jammen meg på besøk til ho utpå kvelden. Utruleg koseleg! I dag har vi fortsett med husrydding og -vask, kakepynting, og dandering. Og så hadde vi familiebesøk for eldste som fyller 5 på tirsdag, 20 stk i alderen 2 mnd til 91 år. Full rulle ) Eg lurar for øvrig på om det er ei lov som seier at ungar MÅ bli sjuke når dei skal ha bursdagsbesøk.. Guttungen klaga i alle fall på hovudverk i føremiddag, og då vi sjekka, hadde han fått feber. Han sov eit par timar, og fekk ein paracet ein halvtime før besøket (og den holdt han i fin-fin form akkurat til leggetid, då gjekk feberen opp igjen og han slukna som eit lys). Men han var rimeleg fornøgd likevel, er no den stolte eigar av "Havbunnens Kjempe" (ellerno'); ein Lego Atlantis-båt, Legolastebil og -brannbil, armbandsur og ein kjempemjuk spidermanhandduk ) No er eg på veg i seng, før 3. dag i ny jobb i morgon. Skal heldigvis berre ha halv dag, og mannen fekk bytta til seinvakt, så då klarar vi å orden morgondagen sjølv om eldste ikkje kan gå i bhg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå