Gå til innhold

Hvor lenge blødde dere etter førdsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det 3,5 uker siden fødselen og jeg blør fortsatt. Ikke mye nå da, men likevel. Når vil dette gi seg? Hvor lenge blødde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg blødde mer eller mindre 6 uker, noen dager mer, noen dager mindre. Tror ikke man skal bli utålmodig så fort nei...

Skrevet

Etter første fødsel blødde jeg i 6 uker-

Etter andre fødsel blødde jeg i 5 dager :)

Skrevet

Wææ..jeg har helt angst for det der...Kan noen også svare på hvor mye man ca blør? Er det like mye som ved mensturasjon?! Er det sånn at man må skifte truseinnlegg/ tampong ofte?

Skrevet

Ca 2 uker.

Alt fra 1-8 uker er normalt, fikk jeg høre.

Skrevet

Som oftest er det litt kraftigere enn mens i starten, for så å avta gradvis og gå over i en menslignende blødning.

Jeg brukte nattbind de første dagene, for så å gå over til vanlige invisiblebind etterhvert.

Tampong skal man IKKE bruke pga infeksjonsfare!

Skrevet

I4 uker med 1.mann

2 uker med 2.mann

8 uker med 3.mann, men han ble tatt med vakum og noe ble veldig oppskrapt derinne. Måtte ta noen vagetorier for å stoppe blødningen, så det var litt spesilet da..

Skrevet

æææhhh... mulig jeg har vært ekstrem, men det kan absolutt ikke sammenlignes med en mens for min del. Ikke de første ukene ihvertfall. Jeg blødde kjempekraftig de første 2-3 dagene, og måtte ha de absolutt største bindene i 1-2 uker etterpå. (måtte ha de svære bleiene på sykehuset). Men det minsker jo så klart for hverdag....

Skrevet

Første to uker, kraftig menstruasjon.

så litt ,indre ei ukes tid, før noen dager med litt kraftigere blødnign igjen..Etter4-5 uker var verste "renselse" og medfølgende lukt over, men blødde litt hver dag i en 10-12 uker....Etter begge fødsler...

Skrevet

Det står i 4 uker, ikke 14 uker altså.. hehe (Ble stor i )

Skrevet

4 dager KRAFTIG blødninger. Huff, masse klumper og slim!

4-7 mensen blødninger.

7-15 små blødninger og til slutt spotting.

16 dagen var jeg blodfri.

Skrevet

I fem uker... Og renselsen gikk direkte over i mensen... Selv om jeg fullammet!!!:( håper jeg slipper billigere unna denne gang!

Skrevet

10 uker første gang, 16 uker andre gang.

Skrevet

knapt 4 uker. fødte på en søndag, hadde siste dag med blødning på fredagen i den 4. uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...