Gå til innhold

Brakk armen i barnehagen og ingen reagerte ?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars barn! =(

 

Hvordan kan det skje? Er et barn sterkt nok til å klare å gjøre noe slik med et annet barn?

Også rart at han gråter sårt når moren prøvde å kle han, men de har ikke merket smerteskrik når de kledde av han??

Veldig lite troverdig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kamerat av min sønn brakk håndleddet, og foreldrene fant det ut først to dager etterpå. Det er ikke alltis så lett å oppdage bruddskader hos små barn.

 

Ei jente i gata her datt ned ca en halv ,eter, og landa på plenen. Ho grein voldsomt, men roa seg etter et par minuttter. Dagen etterpå har hun tydelig litt vondt, og foreldrene går på legevakta, for å blisendt rett hjem igjen. Dagen etter der igjen, er det fortsatt vondt, og de tar en ny tur på legevakta. De forlanger bilde, og det viser brudd på to plasser i albuen, og et brudd som ikke er helt reint. Ender opp med gips i tilsammen tre mnd.......

 

en gutt i barnegahen brakk fingeren når han klemte fingeren i døra. Mammaen tok han med på sykehuset som kontaterte brudd ytterst i fingeren. da satte de på et plaster som besyttet, og de merket aldri noe mere til det bruddet......

 

det er vanskelig med barn og brudd.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en grunn til at mine ikke begynner i barnehage før de kan snakke!

 

Det er ikke umulig at en av de ansatte har tatt for hardt i gutten og vært redd for å si fra pga frykt for konsekvensene. Nå kan de heller skylde på at ingen vet når det skjedde, så mister ingen jobben av hendelsen.

 

Skammelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om lignende tidligere, da var det snakk om en albue ut av ledd tror jeg og de merket ingenting.

Som hun ene over skriver, barn og brudd er en vanskelig sak. De klarer ikke alltid si hva som er galt.

Det jeg reagerer på er at de ikke har ringt til foreldrene når de har sett at han var dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brakk kragebenet en skoledag på barneskolen. Greit det var min feil da jeg datt, men de enset det ikke engang. Selv om jeg gråt av smerte sa de bare at det går over. Kan tro de fikk høre det av mamma etter helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen til ei venninne av meg brakk armen uten at noen av oss helt kan skjønne hvordan... Han var da fire år, og snakket bra ;)

 

vi var i dyreparken hele dagen, og i badekaret ,vel hjemme, merket hun at han ikke brukte den ene armen noe. hun spurte hvorfor, og han sa at det var bare litt vondt der.

De spiste kvelds, og la seg, og neste morgen på badet ser hun at han fortsatt ikke bruker armen når han kler på seg. Da går hun til legen med han som avfeier henne totalt og sender henne hjem. Seinere på kvelden går hun opp på legevakta og forlanger bilde, og joda; der var det brudd!

 

 

Ikke lett å forstå seg på barn og brudd alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være vanskelig og oppfatte at det faktisk er et brudd hos små barn , men de burde ha reagert på at han var ute av form.

 

Sønnen min brakk albuen i barnehagen .

Ble ringt opp med en gang.

Fikk beskjed om at han hadde falt og slått armen , men at de ikke trodde det var brudd...

 

Jeg tok et blikk på gutten , han var blek nesten litt grønnlig i ansiktet og armen var synlig hoven.

Han skrek også om jeg tok borti armen hans.

Jeg var ikke i tvil om at albuen var brukket , noe som ble bekreftet av legevakten.

 

Ting kan skje uten at noen nødvendigvis har noen skyld , men de burde ha ringt foreldrene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...