Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Hvordan blokkerer jeg en person? Personen det gjelder har sendt med meldinger i en tid om natten og har blokkert meg slik at jeg ikke kan sende melding tilbake. Når jeg da skal blokkere denne personen fra å kunne sende meg private meldinger finner ikke systemet personen, siden jeg er blokkert. Noen som skjønner og som please har noe peil?
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Så vanvittigt kjipt!! Hva med å sende en mail til facebook og spør om hjelp til å blokkere denne personen? Har du vært inne på personverninnstillinger? Er det der systemet ikke finner den personen kanskje?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Ja når jeg går inn der for å skrive navnet på denne personen finner ikke systemet navnet. Er en sjelden navnesammensetning så få som heter det, så er sikker på at jeg ikke overser det. Var en ny problemstilling, er ikek vant med å måtte blokkere folk;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Ja det hørtes helt rart ut!! Men send en mail til brukerhjelp eller noe slik!? Be om hjelp. Ellers får du jo anmelde personen, ta vare på alt noen dager og anmelde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå