Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Jeg blir IKKE kvitt dem!!!!!!!!! vaska hele kjøkkenet i går, men i dag vrimler det av de igjen... Noen som har råd? Har prøvd tidligere med zalo og eddik, men syns ikke det hjalp...
lindynatt Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 epleeddik med zalo og vann fungerer utmerket, det mås tå i noend ager men du blir kvitt dem til slutt.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Jeg hadde samme problemet på kjøkkenet, så fant jeg ut at det kom fra en plante jeg hadde i vinduet så kastet den vekk da. Så om du har blomster på kjøkkenet ville jeg ha sjekket det, min var bare en helt vanlig sånn elefantfot, men alikevel :/
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Har ikke planter i det hele tatt jeg, så kommer ikke derfra *blir frustrert av de* Har bare prøvd med vanlig eddik og zalo da.. Lot det stå i mange dager, men funka ikke det altså.. Får kjøpe epleeddik å prøve *de er jo OVERALT*
Himmel og hav Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Jeg har en sånn elektrisk fluesmekkersak som jeg alltid har i den ene handa når jeg åpner døra til søpla. Da smekker jeg de som kommer ut. Ellers har jeg ingen frukt eller annet spiselig framme i hele huset, ingen vaser med blomster og er sparsom med vanning av potteplanter nå i september. Det står heldigvis bare på i noen uker, så er de plutselig borte igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå