Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 hender det at dere har kjent igjen foreldre fra barnehagen på innlegg de har skrevet her inne?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Jeg jobber ikke i barnehage, men har gjennkjent en annen mor på innlegg her inne. De ansatte i barnehagen ville nok også kjent igjen denne moren om de leste innleggene til denne moren. Om en ansatt kjenner igjen foreldre kommer vel an på hvor spesifikt det det fortelles om er (f.eks om barnet har en litt uvanlig sykdom eller lignende).
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 nei,og har aldri prøvd å gjenkjenne folk heller.hvordan er det egentlig mulig når man er anonym? forresten interesserer det meg midt på kneet!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 jeg ble litt nyskjerrig når det var en som skrev at hun hadde barnet sitt i en sykehusbarnehage, for det har jeg også nemmelig... Og det er vel ikke sååå mange av de igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå