Gå til innhold

Til dere som er redde for smitt i barnehage skole;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lærer i først klasse.

Jeg har hatt feber hele uka, snørrete og hostekuler som føles som om det stikker 10 kniver i ryggen min... Burde jeg være hjemme???

Er så usikker selv, i dag her jeg fri, sp derfor er jeg hjemme i dag, men resten v uka? Jeg klarte men jo greit på jobb, men vet jo ikke hva som har feilet meg, og om jeg har smittet elevene...

Hva mener dere? Jeg vet sannelig ikke hva jeg mener selv.... Vikarer er IKKE bra på skolen vår. blir ofte studenter som blir brukt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare bli hjemme du...

Synd studentene ikke er flinke :(

god bedring.

Skrevet

vel, noen av studentene er jo kjempeflinke altså, men de er jo ofte opptatt....

Takk, nå skal jeg legge meg litt nedpå, men tar gjerne i mot flere synspunkter. Er dere redde for at jeg skal smitte barna deres foreksempel?

Natta litt =)

HI

Skrevet

Kjenner jeg blir mer bekymret over at mennesker som skriver så utrolig dårlig norsk blir satt til å undervise i skolen.

Så bli bare hjemme du!

Skrevet

Skal jeg bli hjemme fordi jeg skriver dårlig norsk? Saklig....

Jeg gidder ikke stresse over setningsoppbygning når jeg sitter på dib altså.. sorry, men det gidder jeg bare ikke. her skriver jeg det som popper opp i hodet mitt. og store bokstaver gidder jeg heller ikke stresse med =) Regner med at de fleste som sitter her inne forstår hva jeg mener.

og det jeg spurte om var om jeg burde ha vært hjemme disse fire dagene jeg har pint meg på jobb... Med tanke på smittefare, lurte på hva dere mødre tenker om den saken.... =)

I dag har jeg fri dag, og skal prøve å sove litt!

Skrevet

jeg er ikke redd for at mine barn skl bli smittet av de voksne i barnehage/ skole dersom en av de ansatte er syk.

Om du har klart deg på jobb denne uka, mener jeg da at det er bra at du gikk. Godt du har fri i dag og kan hente deg inn før helgen!

Skrevet

etter min mening skal du holde deg hjemme når du er såpass dårlig. det er ikke bra å spre smitte når du vet bedre. - men vet det er vanskelig å holde seg hjemme, altså:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...