Gå til innhold

Bursdagsgave, jeg har dårlig økonomi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en halvbror som bor i en annen by. Nå fyller han 14 år, og han ønsker seg penger eller gavekort.

Jeg vil veldig gjerne sende han penger, men både jeg og mannen min er studenter - så penger er ikke det vi har mest av, for å si det sånn. Jeg ønsker veldig gjerne å gi han en OK pengesum, og kan godt spise brødskive til middag i noen dager for å spare penger til gave.

MEN hvor mye skal jeg gi for at det skal være en OK gave ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ikke så alt for ille ut. Håper han blir glad for 200-300 da. Jeg får prøve å forklare han at studenter ikke har så mye penger, så går det sikkert greit.. Takk for svar.

Skrevet

synes virkelig ikke du skal beklage at han ikke får mere!han skal være glad for at han får i det hele tatt han!

nei vet du hva, 300kr til en fjortis er mer enn nok,han får da flere gaver?det er jammen ikke rart barna vår blir bortskjemt av vi voksne sånn som vi holder på!

Skrevet

Jeg har også dårlig råd og 300 kr var mye!!!

Jeg syns 150 er nok. Folk skjønner at man har dårlig råd. Om de blir sure for slikt så er det bare å ikke bry seg. For 150 kr kan du få mye bra musikk, film, bøker osv.

Evt 200 om man skal gi penger da. Men gavekort på plater er jo bedre syns jeg:)

Skrevet

hei.'

200 kr holde lenge..

Skrevet

150 kr er nok når enn er 14år da! du behøver ikke å forklare deg i det hele tatt! men kan også gi 200 kr, da liksom 100kr fra hver av dere? :)

Håper du finner ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...