Gå til innhold

kragebein...off topic, men spør lell :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har knekt kragebeinet og jeg lurer på følgende;

 

1)han har nettopp sluttet i en jobb og er på leting etter ny jobb. Han har vell krav for sykemelding selv om han ikke ER i jobb nå?

jeg mener, Nav kan jo ikke sette han i jobb nå uansett om han melder seg arbeidsledig...

 

2)noen her som har knekt kragebeinet og ikke blitt operert?han blir ikke operert sier dem....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er foresten i permisjon, om det har noe å si?

Skrevet

1) ring Nav da det er flere faktorer inne i bildet. Han kan selvfølgelig være sykemeldt, men vil nok ikke oppnå mer enn dagpenger dersom han ikke har blitt sykemeldt i, eller umiddelbart etter jobben han har vært i. Det er legen som til syvende og sist vurderer om han er i stand til å jobbe.

 

2) ikke vanlig å operere kragebein dersom det ikke er komplikasjoner, eller andre skader i tillegg. Han må nok belage seg på fatle en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...