Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Er gravid i 21. uke, og har aldri hatt uvi før, men tror jeg kanskje kan ha fått det nå? Jeg tisser ikke mer enn vanlig (er jo trossalt i uke 20, så litt tissing blir det) Men jeg har ingen svie og ingen vondt. MEN jeg har vondt i sånne tak over skambenet. (der jeg har blindtarmarret mitt) Kommer sånn innimellom, og svir/stikker. Har som sagt INGEN andre plager. Kan dette være UVI? Eller er det lille bebis som ligger å sparker akkurat der?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Høres nok mer ut som nedpress/baby-relatert. Om man får UVI så VET man det. Man kan ha uoppdaget UVI men det vil uansett være noen tegn, feks er lukten av urinen umiskjennelig ved UVI.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Ja, tenkte på det jeg og, at det burde vel svi eller lukte om man har UVI? Men det er liksom bare på et lite område, så jeg vet ikke om det er baby heller, men kanskje gamle ks arret på innsiden som strekker seg akkurat der? det er så irriterende, for det er veldig vondt innimellom.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Om du har hatt KS vil jeg da tro det er arr-smerter. UVI gjør ikke vondt oppe i blæra, mer nede i "dåsa" om du skjønner. Men er du i tvil får du ta en stiks hos legen, de ser svaret med en gang, evt dyrker prøven over natta.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Var hos lege for 14 dager siden, og tok en stix, og den viste +1 på prot, og +3 på Leu, men de dyrket prøven og fant ut at det ikke var noe uvi. Har veldig rar ph der nede ift vanlig, men tror jeg slår meg til ro med at det er livmorstrekk.-smerter, eller bekkenløsningsmerter e.l. Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Tro meg. UVI kjenner du. Det føles som du pisser barberblad. Helt grusomt vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå