*Rutletutt* Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Akkuratsomom noen har trukket ut proppen og all energi har rent ut. Uansett hva jeg gjør er det som om det ikke fylles opp igjen...er helt sjelven nesten og ekremt trett. Så vidt jeg vet mangler jeg ikke noe, jernlagrene mine har alltid vært høye, så jeg tror ikke det er snakk om noe sånt. Er ikke første gangen dette skjer, har uker inni mellom der energien er helt borte og jeg blir på denne måten. Ellers føler jeg meg full i energi og trener og er aktiv. Skjønner ikke hva som skjer...flere som har det sånn?
Gjest Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Ja, bare at jeg ikke har de periodene med full energi....
Ugl@ Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Jepp, har slike perioder selv. Også gode jernlagre og ingenting spesifikk man kan sette fingeren på. Sover du godt? Har det sammenheng med vær feks? Jeg merker jeg sliter ekstra hvis det er veldig mye lavtrykk, får da hodepine, sliter med energien. Spiser selv sunt, trener, ellers god helse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå