Gå til innhold

Cerazette og blødninger

♥ To gutter ♥ en jente ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med bruk av cerazette? Jeg har brukt det før og det har fungert veldig fint. Begynte med det igjen for et par måneder siden, 5 mnd etter fødsel. Jeg er snart ferdig med brett nr 2 og er nå på 4.uka med blødning. Frustrerende. Jeg vet at dette er vanlig med cerazette, men jeg håper selvfølgelig ting vil stabilisere seg etterhvert. Er det noen som har erfaringer? Jeg skal gi det en sjanse noen måneder til selvfølgelig. Jeg ammer, så det finnes ikke så mange alternativer. Samtidig vil jeg gjerne unngå de normale menstruasjonene pga sterke smerter og kraftige blødninger. Glad for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Cerazette og har ikke blødninger. Fikk det kun på første brett og ikke etter. Har brukt de i ca ett år.

Skrevet

jeg prøvde cerazette etter første fødselen. Begynte da mini var 2mnd ca. Fikk små blødninger etter bare 2uker, varte vel i en uke ca.

Så blødde jeg ikke noe på 2mnd, men så begynte det. Å da jeg hadde blødd i 8uker i strekk, hadde liten blodprosent og jern osv, så hev jeg hele cerazettbrettet "ut av vinduet" :)

Å frister ikke å prøve dem igjen. Men har hørt at Loette kan man også ta når man ammer, kanskje verdt ett forsøk å bytte? Visst de ikke innholder akkurat det samme da.

Skrevet

Jeg skal forsøke å være tålmodig, særlig siden det har fungert for meg tidligere. Krysser fingrene for at det vil gå seg til. Hvis ikke, må jeg forsøke noe annet når jeg er ferdig med ammingen om noen måneder. Men det er kjedelig slik det er nå.

Skrevet

Jeg blødde så lenge jeg gikk på de, hver dag. Men jeg blør egentlig av alt da. He he. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...