Gå til innhold

Nå har jeg snust her inne i en hel måned, og håpet på å få bli med:-)


♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪

Anbefalte innlegg

I dag testet jeg endelig klart positivt og får termin etter siste mens 24. Mai!

 

Hurra!

Synes det er en perfekt måned å bli mamma i:-)

 

Gleder meg til å følge dere damer:-)

 

Masse fredagsklemmer fra Trompeten og smula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så kjempemasse!!!! Og velkommen hit! Er det ditt første barn eller har du noen fra før? Og hvor langt sånn ca er du på vei nå da? Uansett er det jo et mirakel spør du meg, så vanskelig som det "plutselig" er å bli gravid når man er kommet "litt oppi åra" sånn biologisk sett ;-D For meg da, for alt jeg vet er du veldig ung ;-)

 

Jeg synes også mai er en fantastisk måned å få barn i, jeg har et september-barn fra før og synes kanskje ikke høsten/vinteren var den mest ideelle spedbarnstida.... :-p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Og tusen takk for hyggelig velkomst!

 

Jeg er 30 år, så jeg regnet med et ville ta lenger tid enn sist, men hadde ikke trodd 9 måneder :-) Men nå er det et faktum, og da blir det enda større og se på den positive testen!

 

Jeg har en gutt fra før som akkurat ble 5 år. Litt lenge mellom barna, men jeg har rett og slett ikke vært klar for flere barn før for ca ett år siden:-)

Han er født 2. Juli, og det synes jeg var nesten perfekt! Deilig å trille rett ut i 25 varmegrader, og ha 3 måneder før vokdsiposen trengte å få plass i vogna!

Enda mere perfekt nå, for nå får man jo med seg enda en deilig varm måned før høsten kommer!

Hvor gammel er din?

Og når har du termin?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

 

Jeg er 35 år (fylte i august), så i denne sammenhengen er jeg vel gammel :-p Jeg ble gravid på 5. forsøk nå, noe jeg synes var lenge og begynte å tro jeg var altfor gammel for dette. Men så satt den gitt, og det er helt fantastisk, da det er 5 år siden sist! Datter'n min er 4 år nå, og jeg har heller ikke vært klar for flere barn før nå. (1 skilsmisse og 1 ny mann senere, kanskje ikke så rart...?) Det blir kanskje litt lenge med 4,5 år mellom - samtidig tror jeg at datter'n min er VELDIG klar for et søsken og at de uansett vil få glede av hverandre framover i livet :-)

 

Jeg har litt varierende sykluser (28-40 dager!), men "vet" hvilken uke befruktningen må ha skjedd, så da er jeg ganske sikker på at jeg i disse dager runder 7 uker. Sånn ca. Kanskje jeg er litt lenger, kanskje litt kortere, det er ikke så farlig - det finner vi jo ut på UL når den tid kommer :-) Har vel termin rundt 9. mai tror jeg? Sist fødte jeg 2 uker før termin, så jeg tar det meste med en klype salt :-)

 

Håper formen din er bra da, jeg er ubeskrivelig trøtt og sliten om dagen, helt grusomt siden jeg ikke vil si det til noen før jeg har kommet litt lenger... Men trøtt, sliten, vondt i puppene, oppblåst, sulten og sa jeg trøtt??? Gleder meg til jeg kan fortelle grunnen til mitt kjipe humør :-p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk bange anelser med en gang jeg (trodde) jeg hadde EL, fordi jeg hadde så mye utflod, noe jeg ikke pleier å ha etter EL. Det var det som skjedde sist jeg ble gravid også. I tillegg bare "følte" jeg at noe var annerledes, vanskelig å forklare.... Dessuten så var puppene mine så "rare", annerledes enn normalt. Litt ømme, men ikke så veldig, men det stakk liksom litt og var bare veldig rart. Mensmurringer hadde jeg også, men det har man jo uansett før mensen! Først da jeg fikk positiv test begynte jeg å kjenne stikkinger/vridninger i lysken og så har alt det andre bare balla på seg :-p

 

Prøver du å bli gravid, eller er du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har akkurat de samme tingene som de.har veldig hvit utflod åsså. jeg føler meg gravid men har ikke testet positiv enda. så om jeg er eller ikke vet jeg jo ikke da. men jeg er rimelig sikker selv. hara også blitt healet og han sa jeg var gravid og jeg hadde blitt befrukta på høyre side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Jeg testet som sagt blenda-hvitt på morgenurin tirsdag ( 3 dager før IKM), men testet svakt positivt allerede samme kveld.

Mine symptomer var VONDE pupper fra 3 dager etter EL, vondt/støl i magen, litt lett kvalme og metallsmak i munnen. Har nok også bare følt litt på kroppen at noe er i gjære...

Nå i dag har kvalme kommet mer, og jeg har skikkelig mensenvodt i korsryggen. Nesten så ille at jeg vurderer paracet her på jobb...

 

Vi får jo nesten lik tid mellom barna vi da dEUS! Tror det blir passe jeg! Da slipper vi iallefall å ha 2 bleieunger samtidig, og kan amme i fred og ro mens poden sysselsetter seg selv:-)

Jeg er så så heldig i forhold til permisjonen også (hvis alt går bra...), for da blir jeg hjemme det året poden begynner i 1. klasse :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig spennende. jeg kommer til og teste megi helga og håper på positiv. er ganske sikker på at jeg skal ha og da tilhøre denna klubben hehehe. eller eggløsnings kalkulatoren har jeg termin 29 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...