Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 går på loette 1ste mnd etter en sa... og glemte 2 piller etter hverandre helt i starten av uke 2, pille 8 og 9 tror jeg, så de kasta jeg bare av en eller annen grunn, tok ikke 3dobbel dose... hvor stor risiko er det for at jeg får eggløsning og kan bli gravid ? burde jeg kutte ut resten av pillene nå eller ? andre som går på loette 28 og vet ?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Du må hvertfall sørge for å bruke kondom om du skal ha sex så lenge du ikke er beskyttet. Det regner jeg med at du har gjort? Om du ikke tar pillene så er det jo ganske stor sjanse for at man kan bli gravid. Og to etter hverandre øker jo sjansene.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Straks du glemmer noen p-piller er de ikke trygg prevensjon lenger. Det du gjør er å fortsette å ta pillene helt som vanlig og bruker kondom i tillegg inntil du er beskyttet av pillene igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 men mener å ha lest noe om at siden det er i uke 2 så er det ikke så stor fare, at det er helt i starten og helt i slutten på brettet det er størst fare for å bli gravid ? (uke 1 og 3) nei har ikke brukt noen ekstra prevensjon.... ønsker jo egentli å bli gravid igjen, men fikk beskjed om å vente en mnd eller 2 ... på en måte håper jeg at noe skjer, men vil jo følge legens råd og egentli.... så bare lurer på om det faktisk er noen risiko siden jeg glemte, ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå