Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Så bra for deg! Nå kan du handle mat til helga
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Eller fornye garderoben og ikke bruke en krone på ungen(e) dine!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Syns ikke det er noe fordel at den kommer tidligere. Jeg for min del hadde håpet den skulle komme på mandagen. Men men. Jeg syns heller ikke man skal belage seg på at den kommer tidligre. Plutselig en dag gjør den ikke det å da er det greit å ha penger i gjen. Den skal jo tross alt ikke være inne før dn 20.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Jeg har ikke fått den (( Og ja, denne gangen håpte jeg den skulle komme.. Har vært en del merutgifter enn vanlig :s Blir en kjedelig helg... jaja.. Sånn gikk det...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 JA, men dessverre rekker den ikke til husleien her så jeg må spare den til barnetrygden kommer før jeg får betalt husleia.Det er vanskelig det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå