Gå til innhold

Lufter tankene litt. Hjertesmerte:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg har en nyetablert familie, og elsker min mann veldig intens. Men jeg har også hatt veldig god kjemi med en annen!

Jeg har hele tiden sagt til ham at jeg elsker min mann, men vært ærlig også angående følelsene mine for ham. Vi var/er gode venner og vi har liksom trøstet hverandre i at ingen av oss har kunnet, og jeg aldri vil gjøre noe med det. Han dumpet også forloveden sin fordi han følte så sterkt for meg!

Så møtte han ei dame, og da spurte han meg om vi kunne finne sammen, men svaret mitt var nei, som bestandig. Jeg har nå tatt god avstand slik at han kan finne ut om denne kvinnen er noe for ham, (selv om han sender meg etterlengtende blikk) og de er nå blitt kjærester!:-)

Jeg er så glad for at han har funnet noen han kan bli glad i, men sitter igjen med en smerte i brystet mitt, som sikkert kommer til å være der ei god stund. Men har ingen grunn for det, for jeg har det så godt med min mann! Han er virkelig mannen jeg vil ha i mitt liv<3

Har dere noen gang "elsket" to menn samtidig? For etter dette, tror jeg nok ikke at det bare finnes én der ute, for meg hvert fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også gått igjennom noe ala det der, HI.

Og det var helt forferdelig! Men synes du høres sterk ut. Har du ikke kysset ham eller noe slikt?

Jeg tror så absolutt at det finnes flere der ute for oss:)

Skrevet

Jeg har gått gjennom det samme HI. Vennskapet vårt utviklet seg til mye mer... Nå er kontakten helt brutt. Eneste mulighet for å beholde mannen. Men selv etter 6 år tenker jeg masse på ham og savner han, og når vi tilfeldig treffes, så raser følelsene i kroppen min... Finnes definitivt mer enn en der ute!!!

Skrevet

Åja...!

Men jeg vil likevel skille mellom de følelsene jeg har for mannen min som jeg elsker og er glad i (ikke helt det samme, tenker jeg) og den ville forelskelsen jeg har opplevd i forhold til andre noen ganger.

Jeg gikk i over ett år og var på knærne forelska i en som vi var mye sammen med. Men jeg holdt meg inderlig på matta og vet ikke om følelsene ble gjengjeldt selv om det kunne virke sånn. Han er også gift og vi snakka mye om våre partnere, livet, døden og kjærligheten med hverandre. Til slutt måtte jeg bare kutte kontakten på facebook, slutte å chatte, unngå å treffe han hvis det var mulig, og så kjølna heldigvis følelsene etterhvert. Men, ja det går fint an å elske flere samtidig ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...