Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Er normalt et B-menneske(kan være opp til klokken ett-halv to, uten noe problem), noe jeg alltid har vært, men for tiden(de siste 2-3 ukene) er jeg helt utslitt, legger meg halv elleve, eller sovner på sofaen i den tiden. Er sliten på jobb, husarbeid hjemme tårner seg opp, må ta meg i nakken for å tømme oppvaskmaskinen, og henge opp klær osv. Nå sitter jeg her som et slakt og venter på at en maskin med klær skal bli ferdig, så jeg får hengt opp treningsbuksa til ungen som har gym i morgen.. Hva i alle dager kan det være som feiler meg?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Noe med blod- og/eller jernmangel?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Henger meg på denne. Kjøp vitaminer, det har som regel en positiv virkning:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Jeg har alltid vært B-menneske, helt til jeg fikk barn..... Da ble jeg plutselig nesten A-menneske, pga tvang... Unger som står tidlig opp, og sliten om kvelden gjør sitt, liksom. Så nå venter senga på meg(glipper med øynene her jeg sitter), og jeg vet jeg kommer til å våkne før klokka ringer 07.30 i morgen.....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Hehe..Ja, kanskje det.. Er jo tross alt 32 år, så begynner å bli eldgammel..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #8 Skrevet 17. september 2010 Spiser vitaminer og omega 3-tabletter. Jernlagrene var gode for kort tid siden.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #9 Skrevet 17. september 2010 Har bare en unge, på 9 år, som alltid vært like B-menneske som pappan sin og meg, så det forandret seg ikke da vi fikk barn!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #10 Skrevet 17. september 2010 Blir man sliten, trøtt og uopplagt når man er gravid? Kan ikke være mer enn 3-4 uker på vei, hvis det skulle være det.. Hmm.. Nå fikk du meg til å tenke..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #11 Skrevet 17. september 2010 "Blir man sliten, trøtt og uopplagt når man er gravid?" Er dette et seriøst spørsmål? Dette er da vel de aller vanligste symptomene på graviditet...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #12 Skrevet 17. september 2010 Hehe.. Okei, jeg husker ikke om jeg ble sliten sist jeg var gravid, er jo nesten ti år siden.. Men vil symptomene komme så tidlig som 3-4 uker ut i svangerskapet? Hmm.. Tror jeg må ta en test i morgen tidlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå