Gå til innhold

Jeg er helt utslitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er normalt et B-menneske(kan være opp til klokken ett-halv to, uten noe problem), noe jeg alltid har vært, men for tiden(de siste 2-3 ukene) er jeg helt utslitt, legger meg halv elleve, eller sovner på sofaen i den tiden. Er sliten på jobb, husarbeid hjemme tårner seg opp, må ta meg i nakken for å tømme oppvaskmaskinen, og henge opp klær osv. Nå sitter jeg her som et slakt og venter på at en maskin med klær skal bli ferdig, så jeg får hengt opp treningsbuksa til ungen som har gym i morgen..

Hva i alle dager kan det være som feiler meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe med blod- og/eller jernmangel?

Skrevet

Henger meg på denne. Kjøp vitaminer, det har som regel en positiv virkning:)

Skrevet

Jeg har alltid vært B-menneske, helt til jeg fikk barn.....

Da ble jeg plutselig nesten A-menneske, pga tvang... Unger som står tidlig opp, og sliten om kvelden gjør sitt, liksom.

Så nå venter senga på meg(glipper med øynene her jeg sitter), og jeg vet jeg kommer til å våkne før klokka ringer 07.30 i morgen.....

Skrevet

Hehe..Ja, kanskje det.. Er jo tross alt 32 år, så begynner å bli eldgammel.. :)

Skrevet

Spiser vitaminer og omega 3-tabletter. Jernlagrene var gode for kort tid siden.

Skrevet

Har bare en unge, på 9 år, som alltid vært like B-menneske som pappan sin og meg, så det forandret seg ikke da vi fikk barn! :)

Skrevet

Blir man sliten, trøtt og uopplagt når man er gravid? Kan ikke være mer enn 3-4 uker på vei, hvis det skulle være det.. Hmm.. Nå fikk du meg til å tenke.. :)

Skrevet

"Blir man sliten, trøtt og uopplagt når man er gravid?"

Er dette et seriøst spørsmål? Dette er da vel de aller vanligste symptomene på graviditet...

Skrevet

Hehe.. Okei, jeg husker ikke om jeg ble sliten sist jeg var gravid, er jo nesten ti år siden.. :) Men vil symptomene komme så tidlig som 3-4 uker ut i svangerskapet? Hmm.. Tror jeg må ta en test i morgen tidlig.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...