Stort ønske om nr2 <3 Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Om 3 dager er jeg halveis, 20 uker, yeah!! Når jeg ble gravid veide jeg 69 kg, idag veier jeg 68 kg, og jeg kaster ikke opp.. Er dette vanlig og? Med forrige la jeg på meg 15 kg til sammen og de kom jevnt og trutt,, Kan det være skadelig for fosteret?
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Hvis du hr noen kg for mye, kan det være derfor du ikke går opp i vekt! Men du har jo ennå 20 uker igjenn og legge på deg.... Til nå har jo ikke baby så mye vekt. Men det kommer det også Lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå