Gå til innhold

mannen min vil ikke være med på fødselen, tilfelle jeg bæsjer....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis han ikke fikser bæsj så fikser han vel ikke en fødsel uansett..

 

Og lykke til med å krangle om hvem som skal skifte bæsjebleiene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke kalle han barn...for det var fristende å si "barn får barn" når han kommer med sånne uttalelser...

 

Nei, det er særdeles lite voksent!!!! Stakkars deg som har han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt merkelig.. Men uansett, be ham følge med åp deg, se på ansiktet ditt, holde deg i hånden osv, om du bæsjer er de så drevne på å tørke det vekk i en fei at han sikkert ikk merker det engang. Og ta klyster først.

Jeg bæsjet visst litt, men vi bare ler av det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en teit unnskyldning for å prøve å slippe. Han har da ikke noe "der nede" å gjøre uansett (mener jeg da). Der skal jordmor være:-)

Og så må jeg si meg enig med Adele.Hva om babyen bæsjer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What?? Sånt provoserer meg faktisk! Så jævelig lite gjennomtenkt av "mannen" din å si!

 

Men uansett, som andre her sier... Han trenger da ikke å være der nede, han ser jo ingenting oppe ved hodet ditt. Og ja, ta klyster, så slipper du mest sannsynlig å bæsje uansett:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du får fortellle han at det hender mannen min er på badet mens jeg sitter på do, uæææhh...

 

Be han bli voksen og tørke seg bak ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der kan du ikke forvente mye hjelp av etter fødsel heller, tenker jeg.

 

Jeg spår at han blir en av dem som overlater all jobben med ungen til mor, mens han selv flyr på byen/spiller dataspill/later seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er også litt "redd" for bæsj og alt annet kliss som kommer ut, og er litt skeptisk til å være med inn. Men han skal stå med ansiktet vendt mot meg, sånn så han ikke ser hva som skjer der nede. Si at samboeren ikke trenger å se det som skjer der nede.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så teit. Du kan jo be om klyster på sykehuset? Det gjorde jeg.. Du får passe på at han ikke blir med inn på toalettet etter du har fått klyster da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si, det er ikke alltid klyster tømmer deg helt, det fikk jeg, men jeg hadde en mindre yggelig opplevelse når det gjaldt bæsjing under fødsel uansett... (fint med mopp...)

 

Det kan faktisk tenkes at det er en unnskyldning han bruker for å slippe å være med, kanskje han er redd han ikke takler det. Ta han med på samtale hos jordmor i forkant og be henne om å forklare alt som skjer, kanskje det da virker mindre skremmende... (Hvis det er derfor han skylder på det da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud,og han der skal bli far??

 

men jeg er enig i at det er faktisk ikke artig å bæsje på seg under fødsel.da det sto på orka jeg ikke å tenke på det,men etterpå syntes jeg det var veldig flaut for det lukta og jeg kjente at jeg ble tørka.

 

så ta nr to kom tok jeg klyster da jeg kom på sykehuset,og bæsja ingenting!syntes det var godt å tenke på etterpå,at jeg slapp å bæsje på meg...

 

om du absolutt vil ha han med så kan du ta klyster?ikke bare for hans del men også din egen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempevoksent.

 

Ta han med på en jordmortime/innskrivningssamtalen på sykehuset og nevn denne redselen for bæsjing for jordmor. Da kan hun snakke med både han og dere slik at han får et mer balansert syn på saken.

 

Er jo trist å gå glipp av en opplevelse som det er å se sine barn komme til verden fordi man er redd for en sånn småting som bæsj. På den annen side er han ung, ikke alltid så greit å holde perspektivet når det kommer til fobier/redsel.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...