tobylina Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg skal ta i bruk min Simo kombivogn fra 2005, men mens den sto i barnehagen som sovevogn har noen fjernet den ene delen av selen som er montert inni vogna......det jeg derfor lurer på er om noen har denne delen og vil selge/gi den til meg? Hvis noen har en brukt ubrukelig vogn som ikke skal brukes mer tenker jeg. Det er den ene delen som festes i en metallring på undersiden av vogna og som klipses inn i "låsen" på midten. Altså: Skulderreimiene er der, men ikke den delen som går over hoftne/magen på høyre side. Dette er sikkert et skudd i blinde, men må jo bare prøve :-) Håper noen kan hjelpe meg! For vogna er ubrukelig uten selen :-(
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 TIPS: Går ikke det og kjøpe en sele som ikke egentlig hører til vognen? Mange som bruker det fordi da slipper barnet og sitte fast i ryggen på vognen hele tiden
Randis Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Anbefaler den fra Stokke om du må kjøpe ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå