Gjest vinterbrud Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Nå er jeg skikkelig frustrert over at det var sesongslutt på "Criminal MInds",det slutta jo så utrolig spennende.Saka de jobbet med er jo ikke løst. Nå bare ser jeg frem til neste sesong med serien.Jeg er intressert i rettsmedisin,og synes det er veldig intressant å se hvordan FBI teamet i serien jobber.
Augustspire<3 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Var dette sesongavslutning??? Er det mulig...
ღMadame_mim ღ Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Fikk dere sett slutten????? Her klikket tv2 akurat i det de kom inn i huset på slutten!!! Alle andre kanaler fungrte, men ikke tv2!! Hvordan endte det?
Gjest vinterbrud Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Den unge politimannen ble skutt av morderen,han tok politimannen sin lille datter som gissel. Det siste vi såg var at morderen forsvant med den lille jenta.Det var den hvite politimannen som ble skutt.
ellen-propellen Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Den nye sesongen begynner visst den 22 i USA. Kanskje man kan finne neste episode på nettet da;-) I løpet av neste uke:-D
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 æææææh ja, jeg hater at den slutta sånn siden jeg er så sinnsykt nysgjerrig på hva som skjer! hehe Men de avslutta spennende sist også. Da fikk vi se at alle satte seg inn i en stor svart suv hver og plutselig ble en bil sprengt. Også slutta det. Umulig å vite hvem som døde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå