Gå til innhold

Herregud, så deilig det er.....!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært mange år i et forhold hvor jeg har stått for det aller aller meste av hva som angikk barnet vårt, huset++++++, kort gjenfortalt ALT!

Etter uallige runder forstod jeg at jeg ikke ønsket å leve mitt eneste liv som vaskekone, elskerinne, hushjelp m.m. Det gikk utover kvalitetstid jeg kunne hatt med barnet vårt at jeg måtte stå for alt.

NÅ vet jeg hva og hvordan et forhold virkelig skal være. Min eks og nye kjæreste er det absolutte av hva to ytterpunkter kan være.

Vi hjelper hverandre med alt. Han smører matpakke til barnet mitt, stryker klærne våre, lager middag, handler, skifter på senger, prioriterer alltid oss i første rekke, kiler meg på ryggen, masserer meg, kommer med drikke til meg når jeg jobber på dataen, lar meg sove lenge på fridager, bedyrer sin kjærlighet med både handlinger og ord ofte. Alt dette på eget initiativ. Vi jobber sammen, og samarbeider så godt.

Det resulterer i mye mer overskudd og stemningen hjemme er alltid god.

Det er så utrolig usigelig godt å leve slik. Jeg elsker å elske ham. Elsker å være god tilbake. Han er virkelig min klippe!

Med ham har jeg lange, gode og dype samtaler. Med ham føler jeg meg så utrolig mye verdt, så verdifull...

Er jeg syk geleider ham meg i seng, kommer med te og ber meg slappe av mens han gjør alle daglige sysler.

Jeg gjør selvfølgelig alt dette tilbake, med den største glede!

Livet er bare så utrolig godt!:)) Håper alle får oppleve dette...

Smil fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det :-) Vi er heldige!!

Skrevet

Åhh, nå fikk du meg til å bli utrolig glad på dine vegne- enda jeg ikke kjenner deg. Slike innlegg som dette gjør at jeg faktisk tror at det er mulig å få det slik.

Klem til deg, og nyt helgen, og vis din kjære at du setter pris på han:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...