Gå til innhold

Spørre runde :) Er veldig nysgjerrig :)


Reese

Anbefalte innlegg

Kunne kanskje tatt med alder i betrakning også her? Får så utrolig dårlig selvfølelse av å lese dette.

Jeg er en helt normal kvinne som skal ha barn.

 

171,5 cm over bakken

68 kg over baken før graviditeten

76 kg stopper vektnåla på nå og jeg er 25 uker på vei.

 

Dvs 8 kg i pluss.

 

Forrige svangerskap la jeg på meg 30 kg. 20 av de kg kom på de 2 siste mnd. UTEN at jeg spuste usunt eller mye. Det var rett og slett vann.

 

Gikk ned de 20 kg i løpet av de 2 første mnd etter fødsel. De 10 siste gikk av meg etter jeg startet i jobb igjen.

 

Tror ikke at det er så sunt å fokusere på hva vekta er på. I alle fall ikke under et svangerskap.

Spis sunt, tren og kos dere med livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja..... før jeg ble gravid så veide jeg 73kg og er 167 cm høy.

Er nå straxx 22uker og til nå har jeg lagt på meg 6kg.

Og det er jeg ganske så stolt av :)

Under forje graviditet la jeg på meg hele 37kg..men trøstespiste masse siden bf gikk fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så mye forskjellig...

Vi skal nok ikke henge oss for mye opp i dette tror jeg.. men kjenner jeg fikk litt noia da jeg leste at ei la på seg 20 kg de siste 2 mnd.. hehe... jaja... spennende å se hvordan det ender.

 

162 cm

startvekt: 69

Nå 80

Er 25+6.

 

Har vel egentlig gått jevnt opp hele tiden, men skjønner ikke hvor kiloene har blitt av, bortsett fra på magen og puppene... Føler meg flott jeg , og det er en deilig følelse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 84 kg før svangerskapet (hadde da gått ned fra 94kg), og veier nå 88 kg, altså +4kg noe jeg tror er etter normalen.

Jeg er 168 cm høy og er 22+2 på vei (termin 26.01.11)

Da jeg var hos jordmor i uke 16, var magemålet på den røde streken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22+1 uker

 

Vekt før sv.skap var 63,9 og nå står den på 66,3, altså gått opp 2,4 kg så langt. 1,58 høy og 29 år :)

 

Virker litt som det stemmer det de sier om at vi som hadde litt ekstra før graviditet går opp mindre. Forrige sv.skap gikk jeg opp 20 kg, og da var jeg radmager og veltrent fra før, mens denne gangen skulle jeg starte på diett når jeg fant ut at jeg var gravid, så stoppet den tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...