Gå til innhold

Redd for luft under fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt redd for at jeg skal "slippe ut luft" under fødselen.

Å for mannen min som skal sitte der sammen med meg skal høre det. Er det vanlig og slippe ut luft under fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å fjerte, bæsje og slippe ut det man ellers måtte ha av overflødig avfall;)

Skrevet

Signerer, jeg tenkte litt på det med andremann men tro meg; det var det siste jeg tenkte på når det sto på :D

Skrevet

Jeg fikk ikke klyster da tiden ble knapp før tvillingene kom.

Tenkte ikke på det.

Skrevet

H eh, en liten fjert er ikke fokuset under fødselen. Det kan jeg love deg!!

Skrevet

nei,jeg feis ikke men det kom bæsj med førstemann,noe som ikke var gøy å tenke på i ettertid.så da jeg ble gravid med nr to tok jeg klyster før jeg skulle føde,og da kom det ingen avføring.

Skrevet

Du er redd mannen skal høre det ? :P Er helt normalt, og tror nok ikke mannen din tenker over det. Jeg fikk klyster og det hørtes når jeg gikk på do for å si det sånn... Sambo synes det var gøy han :P

Skrevet

Ja, det er vanlig. Det er også vanlig å bæsje og kanskje tisse litt på seg.

Men, for det første- når du kommer så langt at det skjer, har du så vondt at du driter (bokstavelig talt) i det.

For det andre- jordmødrene er så vant til at dette skjer at de ikke bryr seg i det hele tatt, de tørker diskret vekk det som evt kommer.

For det tredje- mannen din kommer sannsynligvis ikke til å legge merke til noe av dette, siden han er for opptatt med å passe på at du har det bra/ikke svime av/følge med på at hans barn blir født.

Så det er ingenting å bekymre seg for.

Skrevet

hvor gammel er du egentlig? hvem legger merke til en liten fjert under fødselen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...