Gå til innhold

Noen med termin i januar fra Skien her eller?


Anne Grete lykkelig 3barnsmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Moro!

 

Så det var BIM-treff i uka som var, men da kunne jeg ikke være med. Håper å få med meg neste treff! =) Spennende å møte andre i samme situasjon! Pleier du å få med deg disse treffene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også fra Skien, har termin 31. januar, med min første! Vil gjerne komme i kontakt med andre! Var med på BIM-treffet som var, kjempehyggelig og det er satt opp nytt i oktober. Jeg synes det bare er lenge mellom hver gang..... Hadde det så hyggelig at det kunne jeg gjort 1 gang i uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fikk heller ikke med meg treffet sist uke, hadde veldig lyst da, men jeg var på jobb. Neste treff passer litt bedre, så skal prøve å få med meg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro å treffe flere i samme situasjon ja, og i alle fall folk med termin rundt samme dato! =)

 

Jeg kommer til å prøve å få med meg neste treff. Jeg sliter veldig med bekkenløsning, så formen går veldig opp og ned. Så jeg må se det an, men håper på å ta en tur.

 

Er formen deres bra eller? Moro at en er gravid med førstemann, en med andremann og en med tredjemann =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen fin :) Kjenner bekkenet sånn innimellom, men må bare passe på å ikke gå for mye med vogn så går det veldig fint. Jobber 75%, som jeg også gjorde før jeg ble gravid. Og så er det jo full rulle med en vilter 2-åring hjemme :)

 

Håper formen din er fin til neste treff da, jo flere jo bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen din er fin! Alt blir mye enklere da. =) Jeg er sykemeldt 100% pga bekkenet nå, og det er utrolig kjedelig. Men jeg skal jo ha bekkenet resten av livet også, så det er nok det beste...

 

2 åring i huset ja... =) Ja, da har du litt å henge fingrene i =) Her er det ei på 5 år og en på 3 år, så jeg har ikke akkurat fritidsproblemer jeg heller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er mye bedre etter jeg ble 50% sykemeldt og jobber i halv stilling. Ikke noen andre plager enn bare det at jeg er mye trøtt, ikke så ille som de første 12 ukene men bruker lang tid på å hente meg inn igjen etter en jobbedag og 2! Synes det er deilig å ha ett helhetlig liv med jobb, hjem og barn. Har 3 katter hjemme da, men de ordner det meste selv. Lurer på hvordan livet blir etterhvert med smått i huset... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=) Du må NYYYYYTE tiden nå før det kommer små!!! =) Jeg synes barna mine er det beste som har skjedd meg. Men den friheten du har FØR du får barn skjønner man dessverre ikke før ETTER man har fått barn... En baby i huset er den nye sjefen! Enten man vil eller ikke, så MÅ mye legges opp etter en baby. Og ting som gikk kjapt før, tar laaaang tid etterpå! =) Men GLED DEG!!! Gledene er maaaaange mange mange mange ganger flere enn sorgene!!! =) Bare vær forberedt på at det ikke BARE er solskinnsdager... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter kjempemasse synes jeg!!!!! Har hatt en så utrolig flott dag på jobb og følte at jeg virkelig fikk utrettet mye og var så full av energi at jeg også gikk hjem fra jobb!!! Og nå tenker jeg at jeg synker ned i sofaen med god samvittighet!!!!

Regner med at det blir en ny sjef ja og tror vi begge forbereder oss på at ting nok blir annerledes! Og at vi ikke alltid kan få det som vi ønsker! Tar ting som det kommer, vi er godt voksne begge 2 og dette er første gangen for oss.

Håper virkelig at du kommer på neste treff, hadde vært hyggelig å møte deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg bor i Porsgrunn og har termin 3 januar....Spennende med nyttårsbarn :). Jeg har ikke vært med på noe treff, men kunne egentlig tenkt meg å bli med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri vært med på treff. hiv deg med neste gang du også da! =)

 

Termin 3. januar ja. Ja, da er det nok en sjanse for at vi sees på sykehuset kanskje??? =) Er det din første eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor sjans for det ja :) Dette er min nr 2, og visstnok skal dette være ei jente, og da har vi en av hver, det er jo hyggelig! Min første termin er egentlig 01.01.11, men er blitt justert etter ul. Ska se om ikke jeg får kommet med på neste BIM treff. Er jo hybbelig å møte flere som er akkurat like gravid som meg.. :) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal også prøve å få med meg neste treff, så da håper jeg vi sees =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oppdaget plutselig at treffet er på en torsdag kl 17.... Her er det dansing på torsdager som jeg helt hadde glemt.... =( Så da får jeg ikke blitt med denne gangen heller. Æsj altså! Ble skikkelig lei meg kjenner jeg. Hadde gleda meg veldig.... Håper neste treff passer bedre da.... Kos dere alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi blir jo gjerne sittende en stund, har du mulighet for å komme litt senere eller? Sånn som skravla gikk sist gang så er vi lissom ikke ferdig etter 45 minutter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, godt å høre at man blir sittende en stund å skravle ja! =)

 

Men torsdager er eneste dag i uka at det går helt i ett her dessverre. Jeg håper neste treff blir på en annen ukedag! =) Men kos dere, så håper jeg vi sees neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...