Gå til innhold

Dere med veldig god økonomi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest dere det er ubehagelig å være sammen med gamle venner som har dårlig råd, eller mye dårligere råd, men uten å være lut fattig?

Eller synest dere det er kjipt og kjedelig for de aldri kan være med på noe morsomt fordi de har det trangt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei...... gud hjelpe meg rett. Hallo

Skrevet

Hæ? De vennene vår som ikke har god økonomi har vi det like kjekt med som de med veldig god økonomi...hva er det for et spørsmål? Har ingenting med penger å gjøre om vi har det kjekt sammen.

Vi er ikke de som liker å vise at vi har penger heller da....

Skrevet

dette her er nok dagens teiteste spørsmål

Skrevet

Forstår tanken din, for jeg har vært i begge leirene der....

Jeg er fortsatt økonomisk, så om noen har dårligere råd enn meg, så viser det vel lite egentlig.

Jeg har det lett med utgifter som at f eks bilen streiker og må på verksted, samme måned som ungene må ha vinterklær og at det kommer en annen stor regning samme måned. Jeg merker det lite på det daglige, for å si det sånn.

Men jeg vet at dette ikke alltid er tilfellet, så jeg senker loddet og hører det an hva andre kan gjøre utenom. Er det noen som sier de ikke kan, så er det helt greit. Nettopp fordi jeg har vært der selv.

Det er ikke kjipt om andre ikke kan, om du forstår :) Jeg prøver heller å finne på ting som ikke koster særlig, jeg, om det skal være noe fellesgreier :)

Skrevet

Nope. Vanlige aktiviteter med mine venner er kafetur, kino, skogstur, middag hjemme osv. Vi pleier ikke akkurat å kjøpe sjampis i skybaren. Det er vel selskapet som er morsomt, ikke settingen rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...