Gå til innhold

Andre her som er glad i Nøstebarn klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt litt mer, men må jo tenke litt fornufig også;)

Hva er du mest fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :o)

Fornøgd med ullribbuksene, men dei passar dessverre ikkje så godt til 5-åringen vår som er ein pipestilk. Fascinerande at ein "tights" han henge og slenge på beina ;p

Ellers har vi vore veldig fornøgd med ull- og ull/silkebodyar til baby. Og så har eg strikka mange ulltrøyer både til baby og småbarn. Veldig glad i garnet.

Ja, og så "sparkebukse uten fot i ullfrotté". Kjempegod bukse, lille brukte str 92 frå 1 - 2 1/2 år, men då var den lang i beina til å begynne med. "Flaks" at ho var sein med å begynne å gå, ellers hadde ho snubla i buksa :D

Skrevet

Har hatt et par bodyer som fort ble vasket ihjel- vil ikke anbefale dem. (og ja jeg vet at de skal håndvaskes, men det er tungvint med småbarn)

Kjøpte ribestrikket bukse og genser til ettåringen i fjor, det ble brukt utrolig mye og holdt seg godt i vask (ullprogram i maskin) så det settet kan jeg godt anbefale.

Skrevet

Liker også de klærne veldig godt, men det meste av det er altfor vidt til mine barn.

Har strikket mye selv av nøstebarngarn. Blir utrolig flotte plagg som holder lenge. Favoritten min er ull-silke-garnet.

Skrevet

Ja.

Jeg bestilte tynn finnlandslue til lillegutt i fjor, og den var super når han skulle sove i vogna feks. Bestilte også en tykkere finnlandslue i ribbestrikk. Den kommer til å passe perfekt i vinter også. Og så var jeg veldig godt fornøyd med babyvottene i ullfleece.

Nå har jeg bestilt en tynn finnlandslue i str for denne vinteren, og så bestilte jeg vindvottene. De kjennes fine ut. Ikke for tykke, og det er ullfôr inni.

Ellers har jeg ikke prøvd noe annet derifra.

Skrevet

Ja, jeg er veldig fan av nøstebarn:) Økonomien tilsier ikke at jeg kan handle ubegrenset der, men jeg har hatt ullfrottépysjamas, ullfrottélue og ullfleecedress til jenta vår derfra. Har akkurat kjøpt ny ullfleecedress, for den har både vi og barnehagen vært superfornøyd med! Verdt hver ei krone!

Skrevet

Kan jeg si her at jeg har en ribbestrikk ullbukse til tulle i str 86 jeg skal selge for en billig penge?

Skrevet

Er jo fornøyd med alt egentlig! Hvis jeg skal velge noe, må det bli ullribb buksene, ullfleece hel dress, og pysjamasene. Deretter sparkebuksene og luene. Har prioritert dette fremfor bodyer og longs. Det kjøper jeg heller rimeligere fra Janus...

Skrevet

Jepp jepp.

Jeg har også vært veldig fornøyd med ullribbeklærne, både genser og bukse. Gutten min brukte det i fjor og kan bruke det i år også. Kanskje enda lenger også. Han er 3 år og har i tillegg brukt par av de stripete trøyene, de er fine å ha over undertøyet på kalde vinterdager (og under ullribbegenser).

Til babyen min har jeg brukt enda mer og vært veldig fornøyd, det er så mykt og godt. Det siste halvåret har det gått en del i ull/silke produktene som bodyer, sparkebukse, kjole og babybukse. Har også noen ullfrotebukser, men de er ikke brukt så mye enda da de foreløpig er litt for varme. Jeg er kanonfornøyd med disse klærne, og bruker nesten bare dette. Trenger omtrent ikke andre klær. Eller vi har andre klær, men de kommer liksom litt til kort når jeg skal "velge" hva hun skal ha på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...