Gå til innhold

Forvirrende bleiekampanjer, men hvor er libero billigst nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må da vel være kiwi eller tar jeg helt feil?? Blir ikke klok på disse krigene som de har for tiden, snart er det jo gratis bleier sa kiwi sjefen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er kiwi akkurat nå, for der er det vel slik at du får den andre gratis pluss at det er halv pris. Men veldig forvirrende ja!

Skrevet

tror rema og kiwi kjører samme deal... Sto vertfall på kiwi sin nettside akkurat det samme som de gjør på rema. hver 2 bleiepakke gratiso g hver 2 middagsglass gratis.

Skrevet

Rema har vanlig pris på pakken, men 2 for en. Altså ca 49 for to pakker.

Kiwi har halv pris på pakken pluss to for en. Altså ca 24 for to pakker.

Skrevet

og rema1000 har vel ikke noe gratis barnemat?

Skrevet

På spar er det 24 kroner for en enkel pakke libero-bleier, samt kjøp 5 betal for 3 på barnemat på glass fra nestle. Føler vet at man egentlig kan handle bleier hvor som helst nå, det er råbillig uansett. Det er jo der kiwi taper så enormt, de taper barnefamiliene som handler der pga bleiene, når de ikke leng

Skrevet

....ger er enerådende på tilbudet om bleier.

Skrevet

Stemmer det virkelig at Kiwi har 2 for 1 OG halv pris?!? Noen som har testet dette i praksis og kan bekrefte det? Det er jo helt sykt billig!

Skrevet

Da er det dobbel pris for bleiene på spar i forhold til på kiwi, der er det 23kr for 2pk libero. Og det er halv pris OG hvert 2.glass med barnemat gratis, så i prinsippet er det 75%rabatt der. Jeg er ganske sikker på at ingen er like rimelig som kiwi.

Skrevet

heldige dere som får disse tilbudene!

Vi måtte betale 60 kr pakka (24 i hver pakke) de første mnd pga prematur....

Skrevet

Jepp, jeg handlet 2 bleiepakker på kiwi og betalte 23,45,- totalt :) Knallbillig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...