Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Det er jo så irriterende å sitte og høre på de foreldrene som roper høyest og mener de har rett i alt (og dessuten syns de selv at de er hysterisk morsomme). Hadde det vært saklige mennesker, så ville det kanskje gått an å sagt meninga si eller diskutert litt med dem, men jeg gidder ikke når de er så sneversynte. Dessuten er jeg sjenert og vippes lett av pinnen hvis de skullle komme med en kjapp en, eller en vits. Jeg er rimelig inhabil i sånne forsamlinger, men sitter jo inne med mye meninger. Uff... Kommer hjem fra sånne møter like sur og oppgitt hver gang! Hvordan er deres foreldremøter?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Sitter med samme følelsen i dag jeg også...kom "nettopp" hjem fra foreldremøtet. Jeg liker best å ta ting opp på 2 manns hånd med personalet...det fungerer fint for meg. Synes også det er vanskelig å være sosial og prate med andre foreldre, jeg blir så usikker blandt ukjente. Hater det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå