Gå til innhold

Til alle som er lykkelige!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pass på å IKKE fortell det her inne! Da er det noen som føler at vi er slemme som kan finne på å si slike ting,for det er tross alt ikke hverdagskost å være lykkelig!

Huff og huff. Bare sånn for å gni det inn, så er jeg ekstremt lykkelig, har en fantastisk samboer som jeg er så heldig å skal få gifte meg med, har en nyydelig sønn, og en liten overraskelse i magen. Ikke vondt ment, bare for å gni det inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan liksom aldri "vinne" her inne.

Er man lykkelig så er man heldig og skrytete. Er man ulykkelig er man tafatt og det hele er selvforskylt.

Er man rik er man heldig og skrytete. Er man fattig er man tafatt og det hele er selvforskylt.

Og sånn går nu daga`n....

Skrevet

Du ber oss om å ikke fortelle til noen at vi er lykkelige, men så gjør du det selv ? Jaja.. Kos deg masse videre da, og ha en NYDELIG helg ;) Det skal nemlig vi !

Skrevet

Muligi du er en smule treg, men hi i det forrige innlegget har allerede sagt at det var en dårlig spøk =)

Skrevet

21:20, ja, jeg trodde kanskje de fleste ville se sarkasmen der ;)

HI

Skrevet

Hoho, okei, jeg har ikke kommet så langt at jeg har lest det enda jeg da ;)

HI

Skrevet

Vel, jeg er alenemor med trang økonomi, ingen fast jobb (tar kun ekstravakter), ingen utdannelse og kom ikke inn på skolen jeg søkte på, ingen kjæreste, og jeg klarer ikke å slanke bort de 5 kiloene jeg gjerne vil ha bort.

Men jeg har gode venner, 2 flotte barn, bor på en kjempeplass med lite trafikk og mange barn, familie i nærheten, og kjenner meg lykkelig=)

Så jeg gnir det inn, hehe:p

Skrevet

Anon 21:27, Så bra du har et så tilfredstillende liv selv om det kanskje er trangt. Og jeg er sikker på at du KLER de 5 kiloene ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...