Gå til innhold

kan noen hjelpe meg? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i ett hus, med kjeller og en etasje. Hatt parafin lukt her i lang tid, så det måtte jo komme noen og se på dette. Parafinen var det ikke noe galt med, men det er store fukt skader. Han mannen som var her og så sa at her er det farlig og bo og at jeg må komme meg ut fortest mulig. I tillegg har min sønn astma. Det kjedelige er at jeg har 3 mnd oppsigelse her.

men siden det faktisk er farlig og bo her, kan jeg ha krav på og få flytte når jeg vil, har funnet meg noe annet .. ??? Blåse i oppsigelsen. Og hvem må jeg kontakte? Noen som vet, har noen tips, erfaringer osv, så blir jeg kjempe glad!! syns det er forferdelig at min lille skatt bor i ett farlig hus!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. ikke bra. Ring huseierenes landsforbund. De vet kankje noe. Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk :) får håpe jeg har rett til og flytte ut herfra fortest mulig.

Skrevet

Huff! Du leier?Har du snakket med huseier? Du må vel få flytte når det er skadelig og bo der.

Lykke til!

Skrevet

ja jeg leier.

nei har ikke snakket med huseier. han mannen som var her delte informasjon med meg som han egentlig ikke har lov til og si. da kan han miste jobben. men når han så min lille tass på ett år måtte han bare gjøre det. så jeg må skaffe en egen rapport på ett vis. han sa at her må jeg komme meg ut fort som faen. Uff... Jeg som trivdes så godt her også. men helsen først .

Skrevet

noen huseiere er dessverre noen ekle krypdyr som bare tenker på penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...