Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 jeg har helt vondt her jeg sitter og vet ikke riktig hva jeg skal gjøre. I ca en uke nå, så har jeg hørt en hund som gråter når jeg går ut på verandaen. Men i kveld så er det virkelig ille. Det høres ut som om noen er skikkelig slem med den. Jeg har prøvd å finne ut hvor det kommer i fra men det er ikke lett. Det er et ganske stort leilighets-kompleks jeg bor i. Huff, Hva kan man gjøre? Nå ble det riktignok stille, men det kan jo være de har lukket døren/vinduet. Jeg vil ikke la være å reagere. Ringer jeg politiet?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 finn ut hvor det kommer fra og ring politiet eller noen som har med dyr og gjøre! hvis hunden blir misshandlet er det helt forferdelig. og de som gjøre det fortjener sin straff.. min kusine opplevde noe av det samme, hun trodde alt var greit. men det var det desverre ikke og det ble oppdaget forsent.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Det er omlag 110 leiligheter her. Hvorav halvparten er på min side. Jeg har prøvd å finne ut hvor det kommer ifra, men ikke sjans. Og nå ble det stille. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå