Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Føles det godt å gni det inn at ikke alle har det sånn????
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Hæ? Er du nærtakende, eller? Hvor har du fått dét intrykket, forresten?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Så man har lov å bitche seg og klage til alt og alle her inne, men ingen har lov å si at de har det bra hjemme???
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Hæ??? Hvor mange her inne har gnidd inn noe sånn ? Ikke sett noe til det jeg
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 siktet nok til det innlegget som har overskrift; Hvorfor finner dere en så teit mann... el.noe sånt =)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Haha,signerer 21:07. Er nesten bare negativitet her inne, så gjør vel absolutt ingen ting om noen forteller at alt er bra ?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Nei, egentlig ikke. Men siden du spørr; har det helt fantastisk, og er i syvende himmel! Det er så herlig, og det kommer aldri til å ta slutt;) Svever på en rosa-sky, mens du ruller rundt i dritten. Fantastisk:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 hva er det som rir deg nå da HI?er du virkelig så stokk dum at du tror alle som er i lykkelige parforhold trenger å gni det inn?hvorfor skulle vi det? og hvorfor skal det bare være lov til å være så jævla negativ?med en gang noen er stolte av barnet sitt eller har det bare bra med mannen sin så blir man regelrett stukket ned av kvasse og jævlige kommentarer. slutt å tro at alle er like!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 He he, jeg bare trollet litt altså =) Hilsen en superlykkelig-nyforelsket-i-mannen-fottsatt-og-lei-av sytete-dib-damer =)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #10 Skrevet 16. september 2010 Dette er et syte og sutreforum. Heia KMM! (Kos med misnøye) Moderator: Kan du vennligst kutte alle positive innlegg her? Vi vil gjerne velte oss i negativitet og drittslenging. Det er så digg.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #11 Skrevet 16. september 2010 21:15 = HI For de som ikke skjønte det........
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #12 Skrevet 16. september 2010 Ikke min feil at hi ikke gidder og stille krav til den mannen hun har valgt og få unger med. Jeg hadde ivertfall aldri funnet meg i og blitt behandlet som en dørmatte. En mann som aldri gidder og stille opp for meg og ungene... Heldigvis har jeg en mann som forguder meg og som gjør alt for ungene våre. Økonomien er felles selv om han tjener mye mere enn meg, men det hadde aldri falt han inn og kaldt det for HANS penger, for det er VÅRE penger;)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #14 Skrevet 16. september 2010 HÆÆÆÆ??? Hvor i alle dager kom dette fra? Har vel ikke nevt et ord om at jeg ikke stiller krav til mannen min? Vi er LYKKELIGE? Hørt om det? Dette ver en SPØK! hi
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #16 Skrevet 16. september 2010 hehe...nei tenk at noen er lykkelig når andre ikke er det...fytti katta...man skal da ikke UNNE andre lykke heller får da være måte på
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #17 Skrevet 16. september 2010 herremin hatt da jenter!!!!!!!!!!!!! Les tråden før dere komenterer, det var en dårlig spøk, og ingen grunn til å lage ti nye tråder om dette
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #18 Skrevet 17. september 2010 Nei for all del.... man kan jo ikke si at man er lykkelig! For din skyld så er jeg ulykkelig! Jeg har en utro mann, barn med 4 forskjellige, elendig økonomi og 150.000 i kredittkortgjeld! Jeg er også selvfølgelig overvektig, har ingen venner og ei heller en jobb eller utdannelse! Fikk det deg til å føle DEG bedre!? Jeg skal aldri mer si at jeg er lykkelig! På tro og ære! HAHA
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #19 Skrevet 17. september 2010 jeg er så heldig, jeg har det så flott!! jeg er samboer med verdens beste mann og vi har en sønn sammen og en baby på vei!! og vi har det SÅÅÅ bra!!! han gjør alt i huset for meg for jeg er så dårlig,jeg bare ligger rett ut og fikser alt :) :) jeg EEEELSKER HAN!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #20 Skrevet 17. september 2010 HI - jeg må le. Dette var helt supert:-) Oppfordring: kom med en sånn noen ganger om dagen så alle tenner på alle plugger og slenger så mye drit det går ann å slenge (noe folk er flinke til her inne) Jeg er super-lykkelig og har det godt:-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2010 #21 Skrevet 17. september 2010 ser tråden jeg startet for tull i går fotsatt slår an =) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå