sebastian08 thea05 Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 jeg har en sønn på 2,5 som biter negler han biter så d ikke er negler igjen HVA SKAL JEG GJØRE jeg har prøvd med godnegl men d virker ikke
kaffeplante Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 har en kompis som duppa fingrene i bensin....vaska fingrene godt men smaken får de fleste til å la være å outte fingrene i munnen.
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Jeg kjøpte en negelak på Vita tror jeg det var. Det er en slik at smaken er helt forferdelig og den er der fortsatt etter du har vasket fingrene. Husker jo ikke hva den heter, men vil anbefale deg og se på en slik butikk om du kan finne en negelak med dårlig smak:)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Vi har akkurat samme problem med vår sønn på samme alder, tror jeg har klippet neglene hans to ganger det siste året pga nedbitte negler :-( Jeg har også prøvd Gonegl uten at det virket, har også prøvd å smøre tran på neglene hans uten resultat. Aner heller ikke hva jeg skal gjøre, håper noen har et godt råd!
Puppemamma Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 2Jeg aner ikke om dette kan hjelpe - men hva med å "lure" ungen til å kutte opp hvitløk til middagen?? Lukter jo dritt av hendene etterpå da. samme med vanlig løk igrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå