Gå til innhold

Eh......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som begynner innlegg og tråder med å skrive "Ehhhh.....".

Ikke gjør det! Ikke bare er det utrolig irriterende med dere fremstår som vanvittig uintelligente og delvis lobotomert.

Hva er poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, jeg er på nett. Det er tydeligvis ikke du dersom du synes å starte et innlegg med "ehhhhh..." virker smart...Men du er vel en tyggegummityggende barbieblond fjortis som starter hver setning med "ehhhhh".

Tipper det er åpenbart hvem av oss som det er mest synd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke startet flere innlegg her inne enn deg her inne med den starten, men du virker ikke veldig smart når du kaller folk for delvis logotomerte fordi de skriver noe som dere gamle kjærringer ikke klarer å fatte poenget med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What?

"Jeg har ikke startet flere innlegg her inne enn deg her inne med den starten...." Fantastisk formulert!

Logotomert, faktisk...Hahahahaaaaaaa!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, dette var morsomt. Nå lo jeg høyt.

 

HI, du tar feil, akkurat nå føler jeg for å starte en tråd som starter med Ehhh, fordi jeg vet ikke hva annet jeg skal si til 20.35...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EEEehh..

 

jej tror ikke du er zå jæwlig smarrt shcøl, schtøggiz. Hva er lizom zå dummmt med det? Jej blirr så IRRITERTH på zliker zom deg zoom zkal legge zeg borti allt! Det er bare ett innlegg på en forummm lizom :(

 

ÅÅÅÅhhhhh. Jej er kjempesmart zelv om jeg skriver eeeh ozv. heletidadagognatt.

 

Dezzuten: DU skrev jo Eh.. i overskrifta di schæl ! ??? Da kan du facken mej ikke klage på andre zoom gjør det !!! Duzt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde du deg på litt humor nå da?

Dårlig forsøk. Synes du skal kaste inn håndkle nå. Det er tydelig at du føler deg veldig truffet av denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...