Gå til innhold

Rødvin på en torsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa til en venninne tidligere idag at jg gledt meg sånn til å ta meg et glass rødvin idag, kjøpte en knallgod kartong rødvin forrige uke, og tenkte jeg skal kos meg med film osv, så sier hun ehhh drikkr du midt i uken?!?! Og så rart på meg..Er det meg eller var dette snålt sagt?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke sier nå jeg... Jeg tenker sånn at bare det ikke er sånn at man drikker hver dag, ser jeg ikke noe feil i å ta seg litt vin på en torsdag. Hvorfor SKAL det være sånn at man bare skal drikke vin på fredag og lørdag? Hva om en jobber helga, men har fri onsdag og torsdag f.eks... Nyt vinen og filmen du :)

Skrevet

Jeg drikker ett glass rødvin nå og det var jammen godt:)

Helgefylla er ikke helt min greie og kan fint ta ett glass vin midt i uka. Ta deg ett glass med rødt du (kartongen trenger liksom ikke stå å skjemmes alene på benken) og kos deg:)

Skrevet

Venninna di er jaggu skinnhellig. Spiller vel ingen rolle om man tar et glass på en torsdag, betyr jo ikke at du blir dritings. Så om det er torsdag eller lørdag, går jo for det samme ;) Kos deg med rødvin =)

Skrevet

Nå fikk jamen jeg lyst på et glass også!! Skål damer :)

Skrevet

Jeg drikker vin når jeg har lyst på vin, eller til en sen middag med mannen. Hvilken dag i uken det er har jeg faktisk aldri tenkt over. Kan like godt være en mandag, som en lørdag, eller torsdag for den saks skyld. Drikker ikke mye altså, men i snitt 1-3 glass ca 3-4 ganger i måneden. Kos deg du :-)

Skrevet

hehe som om navnet på dagen har noe å si...kos deg med rødvinen du :)

Skrevet

Ja, jeg tror hun er sånn som bar edrikker for å bli dritings, liker ikke vin engang.. Jeg derimot klarer ikke å drikke noe annet enn vin!!! Elsker god rødvin..!!! Har vært en utrolg hektisk uke og er så godt å slappe av:)

Skrevet

Hehe, rart med sånne folk. Her i huset kan vi finne på å drikke vin på en mandag også. Ser ikke problemet med det.

Skrevet

Med sånne holdninger er hun sikkert her inne. Skål :-)

Skrevet

Nei vettu hva. Det er det verst jeg har hørt på lenge. Det er hvitvin som er tingen vettu ;). Skal selv ta meg et glass i kvell. Skåll :)

Skrevet

Hvis du hadde satt det hun sier i perspektiv for henne hadde hun nok blitt smårød i kinnene!

Nei - kroppen merker ikke forskjell på ukedagene. Hver dag ville blitt litt annerledes!

Skrevet

Åhhh Giiiiiiida meg rødvin på Torsdag!!!!

Hehehe. Som om ukedagen er en slags magisk kode???

Nei nyt rødvinet jente. Selv har jeg netopp nytt en strawberry daiquiri, og den var kjempegod. Måtte jo prøve nye blendern min ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...