Gå til innhold

Bleier


*smula*

Anbefalte innlegg

Vurderer å hamstre litt bleier nå som det er så billig. Tilbudene varer vel fram til nyttår hvertfall, men foreløpig vet vi jo ikke om de fortsetter i 2011.

 

Er det noen som vet hvor mange bleier det er vanlig å bruke de første f.eks 3 mnd?

 

Flere som tenker å handle inn litt ekstra nå før nyttår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ikke helt sikker, men mener jeg har lest et sted det går rundt 7 om dagen, så er det bare å gange opp. hehe-

 

jeg har selv tenkt å hamstre litt før nyttår i ulike str, kommer jo til å trenge de uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vil bare informere alle som har nyfødte babyer at på Rimi betaler de DEG for å kjøpe str 1 newborn og det koster smitt og smule for str 2.

I dag jeg har jeg hamstret inn til ei venninne som venter snart og bor all far vei.

Jeg kjøpte 4pk Pampers NewBorn str 1 og 6 pk Pampers Newborn str 2.

Gjett hva jeg betalte!!! INGENTING! Men gjett hva som skjedde, jeg fikk litt over 18kr FRA butikken for å handle der.

 

Nå skal jeg forklare hvorfor:

Rimi gir dobbelt stempel nå pr pakke pampers man kjøper dvs hver andre pakke gratis, MEN de skanner bare et standard bleiekort som trekker fra kr 39,50 pr 2. pakke.

Newborn str 1 koster nå 9,60 pr pakke. For to pakker: 2x9,60 = 19,20. For den andre pakken scanner de et bleiekort. Da trekkes av kr 39,50!

Enkelt forklart:

2pk newborn str 1: 19,20

1 bleiekort: -39,50

Total Sum kr: -20,50

 

Altså man får kr 20,50 av Rimi for å shoppe newborn str 1

 

 

 

Newborn str 2 koster kr 23.75 pr pakke.

regnestykket blir da:

2pk newborn str 2: 47,50

1 bleiekort: -39,50

Total Sum kr: 8

 

Altså: 2 pk newborn str 2 koster 8kr, dvs 4kr pr pakke.

 

Og det mine damer og herrer; er faktisk billigere igjen enn Landlord!

 

MEN DETTE GJELDER KUN PAMPERS NEW BORN STR 1 OG 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo bare like rimi for deres tankegang her :P hehe

men det bleiekortet, det får vi når vi er i butikken ?

og vet du hvor lenge dette tilbudet varer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var avansert sent på en fredag på kontoret for en med tallskrekk, hehe..! Men selv med tallskrekk, utrolig sansen for gode tilbud, så dette må jeg jo bare prøve ut? Så jeg går til en Rimi, finner Pampers, tar to stk newborn str 1 og to stk newborn str 2, og tar 1 (eller 2?) bleiekort i kassen, og så skulle betale kun 8 kr for dette?

Er det mulig? ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også tenkt på dette. Må jo hamstre litt før nyttår i tillfelle tilbudet kun varer i år:-) Butikkene må jo gå i underskudd på det...

 

Rimitilbudet er jo helt utrolig! Jeg har desverre en i familien som ikke tålte pampersbleier og har derfor fått en forkjærlighet for Libero. Men med Rimi som nærmeste butikk og de nesten kaster bleiene etter oss så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleprinsen

 

Nei du skal da ikke betale kr 8 for dette.

Da får du 12,50kr i hånden.

 

Fordi:

For 2pk newborn str 1 så gir kassadama deg 20,50kr

Skal du kjøpe 2 pakker str 2 så skal du egentlig betale 8kr men kassadama har jo allerede gitt deg 20,50 siden du har "kjøpt" 2 pakker str1:):):) så da gir du hun bare 8kr tilbake fra de 20,50 hun ga deg og du har fremdeles tjent 12,50:):):)

 

Kjøper du bare str2 og INGEN

str1 så må du betale 8kr for 2pk!

 

Litt vanskelig å forklare men håper du skjønte dette her:)

 

Noen RIMI nekter å gjøre dette men det skal de. Jeg har snakket med hovedkontoret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...