Gå til innhold

Noen som har hatt blødninger???


lykke i 2011? gravid!!

Anbefalte innlegg

Jeg er bare så fortvila nå. Er 5+3 uker på vei i dag, og fikk plustelig en blødning. Fikk også en del murringer i magen, som ved mens. Blødningen gav seg fort, men er så redd for at det skal være starten på en SA. Sist jeg var gravid endte det i MA og er så redd for at det skal gå galt igjen.

Noen som har opplevd blødning, men hvor det har gått bra likevel??

Håper noen kan svare meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forrige tirsdag så hadde jeg en blødning. var da 5 + 6.. det kom masse "mens"blod.. jeg var 110 % sikker på at jeg hadde mistet.. (hadde en SA i mai, og da var jeg 5 + 6 da også).. jeg ringte i full panik til sykehuset, men fikk ikke ul før dagen etter. men da jeg kom dit onsdag så fikk jeg se et

5 mm embryo og et hjertet som dunket. :) i dag er jeg 7 + 1.. :) skal på ny ul mandag, da er jeg 7 + 5. gleder meg.. :)

 

masse lykke til.. jeg håper virkelig at det det går bra hos deg. hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt nærmeste sykehus/lege..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det akkurat som du beskriver for en knapp uke siden. Mensmurringer, en liten blødning og så stopp. Selvsagt ble jeg bekymret, men 2 graviditetstester etter den tid med stadig sterkere blått kryss sier meg at HCG'en stiger og at det ikke er noe å bry seg om. Tror det var en form for festeblødning.

 

Jeg hadde en tilsvarende opplevelse sist jeg var gravid. Da hadde jeg også en liten blødning da jeg var ganske nøyaktig 5 uker på vei. Ble en nydelig jente av denne graviditeten, så da hadde det i hvert fall ingen betydning:)

 

Jeg tror at så lenge du ikke blør noe mer enn du har gjort nå, så kan du ta det heeeelt med ro. Trøsteklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støttende ord. Det hjalp veldig på kvelden min!

Jeg ringte med klinikken, så skal ta en hcg prøve i morgen og en ny til mandag. det var alt de kunne gjøre. Så det blir lenge å vente på svar. Men har ikke fått noe mer blødning, og ikke mer vondt i magen. Så jeg begynner å få et lite håp i all fortvilesen at det kan gå bra.

Men forferdelig å gå sann å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virker det som om det samme skjer med deg som skjedde med meg.. JEg blødde i 1 time, kanskje 2. husker ikke helt.. Så sluttet jeg å blø, og hadde ikke vondt eller.. legen fant ingen grunn til at jeg skulle blø, og hun fant ingen steder blødningen kom fra.. blir ikke klok på slikt altså.. du får prøve å slappe av i helga.. ikke noe stresing iallefall.. :) Jeg håper virkelig at det går din vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...