Gå til innhold

ARG&%&%¤#¤% Jeg HATER barnebursdager i helger!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj og æsj! Har ikke folk oe bedre å finne på?!?!?!? Denne helgen hadde vi gledet oss veldig til å ha en stille og rolig helg UTEN for mye planer, men nei da! I løpet av uka har guttungen fått to bursdagsinvitasjoner, som han selvsagt vil gå i! En på lørdag fra 15.00 til 17.30 og en på søndag fra 14.00 til 17.00

Det var den helgen....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!!

Helgene er litt hellige for oss og det er to hele dager vi kan bruke til familietid, lek og kos.

Er så utrolig hat med bursdag(er) i helgene!

Skrevet

Jeg synes det er fint jeg, det er altfor slitsomt for barna å gå i bursdagsselskap etter barnehagen.

Skrevet

ER jo mye mere stress på ettermiddag etter barnehage og jobb. Dessuten kan jo faren gå i helgene, og jeg få sjangsen til å slappe av.

Skrevet

Jeg ville i dyreparken på søndag med min familie, men litt stress å være ferdig til 13.00 i dyreparken..... =(

Frustrert....

Jeg er jo enig at ukedagene er hektiske, men femåringene tåler litt full fart =)

hi

Skrevet

Men jeg vil at vi fire i famililien skal finne på noe SAMMEN i helgen! Er så hektisk i ukedagene at det er det som er helg for oss =) Alle fire sammen, ikke levere en unge her og en der, og jeg kjører hit og pappan dit.... Det gjør vi nok i ukene! =/

hi

Skrevet

Jeg syns det er mer slitsomt etter jobb.

Vi hadde bursdag sist søndag, men la det til kl.12.00-14.00 slik at man fortsatt kunne få noe ut av dagen.

2,5 og 3 timer barnebursdag midt på dagen i helgen er ikke noe ok.

Skrevet

Enig med HI... Utrolig skuffende helg da...................................!

Skrevet

Du får sende et skriv til alle foreldrene at du vil slippe invitasjoner til bursdag, da vet du.

Du og gubbelars få ta dere en dag hver, hvor vanskelig er det ?

Skrevet

Ja til bursdager i helger! Det er forbanna toskete når fireåringer er invitert i bursdag fra halv seks til halv åtte onsdag ettermiddag. Hva tenker folk med?

Skrevet

Tror du mister poenget mitt... Poenget er at vi vil VÆRE SAMMEN MED FAMILIEN!!!!!!!!!!!!!!

Ikke barnehagebarn som han ser HVER DAG I 8 TIMER!!!!!!!!

hi

Skrevet

Vi hadde fra 5 til 7 på en ukedag fordi mange er så opptatte i helgene.

Uansett hva man velger er det noen det ikke passer for,..

Skrevet

Det er forbanna toskete å invitere fireåringer til bursdag kl 14.00 til 16.00 på Søndager! Hva tenker folk med?

Skrevet

Ok.Når passer det HI å komme i bursdag, da ?

Det er jo bare å takke nei, forklare sønnen deres at dere vil ha en familiehelg.

Skrevet

En veldig stor forskjell på søndag fra to til seks og onsdag fra halv seks til halv åtte er at søndagen ikke går over leggetiden for mange. Mange barn får en grusom torsdag hvis de ikke er i seng før åtte-halv ni og så må opp klokken seks dagen etter. Dette familiehysteriet til enkelte på søndager er stupid. Tenk at ungene kan oppleve noe utenfor familien noen søndager eller lørdager i året. Fysj..

Skrevet

Ja uffameg altså. Tenk at ungen din gjør noe annet i to timer i helgen. Det er jo skrekkelig. I hegen skal man jo krampekose. Hehehe

Skrevet

Her pleier de fleste barnebursdager å være fra 5 til 7, og da er guttungen i seng før åtte. Helt perfekt! Hater bursdager i helgene!!!

Skrevet

Krampekose.....??? Og det er ikke snakk om to timer i helgen! Det er snakk om to og en halv time + kjøring og forberedelser på lørdagen og tre timer + forberedelser og kjøring på søndagen......................................

Hi

Skrevet

Skjønner det er mange her som syntes det er stusselig å "bare " være med familiene sine i helgen! Ha ha ha ha

Skrevet

Stakkars dere som må "føye" dere til barnets gleder og eget liv.

Skrevet

Ja stakkars oss som ikke ønsker at barna våre skal føle seg utenfor, og som dropper egne planer for at de skal få i bursdag til barnahegevennene sine. Jeg syter her, men gjennomfører bursdagsfeiringe med alt som hører til....

hi

Skrevet

Mye slitne husmødre her, med fullbookede helger og uker. Igrunn ganske forståelig =)

Skrevet

Å ja, dette er et dilemma... Ungene vil jo gå men tror egentlig de hadde satt mer pris på en tur i skogen eller en tur på hytta i helga. Og så skal man jo gå for ikke å såre bursdagsbarnet osv osv.. Men en totimers bursdag er kun stress og ikke noe annet. Hva i alle dager rekker folk på to timer? Ungene får kasta i seg pølse , og sjokoladekake og foreldrene rekker akkurat hjem før de skal hente ungene igjen.

Hos oss blir "totimers"-bursdager nesten boikottet, hvis det ikke er slik at ungene er nære venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...