♥♥ ? ♥♥ Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Lillegutt ble tatt med haste keisersnitt og jeg valgte og sterilisere meg samtidig. Det har nå gått 7 1/2 mnd og jeg har ennå ikke fått mensen tilbake !!!! Er dette vanlig ???? Det hører vel med og fortelle at jeg fullamma i 5 1/5 mnd og har nå slutta helt å amme. Det er vel ca 3 uker siden han fikk pupp sist.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 jeg ville tro at man sluttet aa menstruere naar man sterieliserte seg.. men kanskje ikke
Ugl@ Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Nei, mens skal man få selv om man er sterilisert. Men det kan ta tid etter amming før mansen er tilbake for enkelte. Jeg fikk ikke mens før lenge etter jeg sluttet å amme nr 1, gikk 3 mnd faktisk her.
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 16. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2010 Får håpe det går leeeenge enda da :0) Begynte nesten å lure på om de hadde kutta feil streng ;0)
Ugl@ Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Hehe....jeg har selv hormonspiral nå og har ikke mens, veldig kjekt. Nyt det så lenge det varer, mens er noe herk.
Sånn kan det gå Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Sterilisering endrer ingenting i forhold til mens og menssyklus. Det er helt vanlig og normalt at det tar mange måneder før mensen er tilbake etter fødsel. Nyt det så lenge det varer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå