Mamman til Stella og Håkon Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg er 13+4 i dag og jeg synes selv jeg er ganske STOR altså.. http://mariannehansens.blogg.no/1284401549_magebilde_131.html#comment se innpå linken der, der har jeg lakt ut magebilde da jeg var 13 uker på vei... Var dere like stor? Jeg har gått opp 7 kilo! er ikke det ganske mye? Jeg må da være lenger på vei, eller?
Tulla med tre små Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Jeg er 16 + ett eller annet nå, tredjegangs gravid, og har ikke fått noe mage. Har heller ikke gått opp i vekt ennå... Men så er jeg kjempenøye på hva jeg spiser også, etter å ha lagt på meg 25 kg i begge de to forrige svangerskapene, og slitt som en helt med å bli kvitt dem igjen... Du ser jo slank ut, så jeg hadde ikke bekrymret meg så mye, selv om 7 kg i uke 13 jo er litt mye kanskje? :-)
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 16. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2010 oi forskjell fra person til person skjønner jeg Jeg veide 46 kg før svangerskapet, var ganske slank ja, når jeg lå på ryggen så stakk hoftebenene mine så mye ut at trusekanten og tights kanten også stakk ut. nå veier jeg 53 kg og når jeg ligger på ryggen nå så ser jeg bare feit ut haha.. men kan godt hende jeg har lakt på meg så mye fordi det rett og slett er bra for meg? aner ikke,har ikke peiling siden jeg er 1 gangs. Takk for svar
Plutselig_gravid Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Hei I mitt første svangerskap veide jeg ca 45 kg da jeg ble gravid. Fikk mage tidlig, og så tydelig gravid ut fra uke 8. Jeg la på meg tilsammen 32 kg. Mest sannsynlig fordi jeg trengte det. Kiloene rant av igjen etter fødselen så det var ikke noe stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå