Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 De må de da vel vite selv. Er de forelsket da?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Joda, de passer sammen, men det er mange jentenavn som passer bedre etter min mening. Linnea er litt for rosa og poppis, men på ingen måte stygt. Magnus er kjempeflott
Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Enig, ville styrt unna Linnea, det er alt for populært. Samme med Thea, Emma, Ida osv, osv. Magnus er et norrønt navn, ville heller valgt et jentenavn i samme stil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå