Gå til innhold

helt klart den styggeste vogna jeg har sett!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oij.. Den var vell litt for spesiell.. =O

Skrevet

Tøff og sprek vogn. Er så utrolig mange svarte, dystre, klumpete vogner. Dette var et friskt pust!

Skjønner ellers ikke hensikten med tråden din.

Skrevet

Hi prøver bare å bæsje på alle som ikke syns det samme som henne/han.

Velkommen til dib/bim!! :)

Skrevet

jeg synes blomstrete og rutene vogner er verst. slike billige saker.

Skrevet

Minner meg litt om de stolene vi bruker på sykehjemmet når de eldre skal dusjes.

Skrevet

het enig at stokke er fæl, synes den virker utrygg, som om den lett kan tippe, synes det ser ut som det er utrolig dårlig plass i den også...

men alle liker forskjellige vogner, jeg synes emmaljunga er fin, stødig og stor plass i både bag og sittedel. HI

Skrevet

ingen av vognene falt i smak nei.. men så er jeg mer et simo-menneske også da

Skrevet

Flott synest jeg den var. Nå er ungene mine blitt store, i alle fall for store til å sitte i vogn. Har en Zapp som aldri er i bruk, men resten av vognene er levert til gjenbruks butikken.

Hadde jeg hatt baby er dette helt klart en vogn jeg ville ha vurdert.

Skrevet

synes ingen av vognene på finn var fine... direkte heeeslige :)

den med pels er sikkert kjempe fin som bhg vogn eller om høsten/våren... mmmmmh samler seg sikkert mye godt i den pelsen!

Skrevet

LInket virket ikke, men det er den stygge franske bebeconfort High Trek duo kombivogn.

Skrevet

Den HI linket til var ikke så dum. Ikke helt mine farger, men det kan man jo velge ved bestilling. Frisk og fin ellers. Den lenger ned her med pels var den dummeste vogna jeg har sett. Latterlig!!! =)

Skrevet

Den var ikke så dum, men enig i at enkelte av fargekombinasjonene var forferdelige.

Skrevet

Ha ha, den hvite vogna med pels (som 19:18 la ut) er desidert det styggeste jeg har sett, hadde hylt rett ut i latter hadde jeg sett noen trille denne, må være for en biker-mamma eller noe denne :)

Skrevet

Å phøy, den oransje vogna var grell gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...